Erinevus lehekülje "Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
LiiaVarend (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |seotudAinevaldkond=Loodusained |seotudOppeaine=Bioloogia |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=9. klass |seotudOpivaljund=1)analü...') |
LiiaVarend (arutelu | kaastöö) |
||
6. rida: | 6. rida: | ||
|klass=9. klass | |klass=9. klass | ||
|seotudOpivaljund=1)analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel; | |seotudOpivaljund=1)analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel; | ||
− | + | 2)selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi; | |
+ | 3)selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise; | ||
+ | 4)seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega; | ||
4)võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust; 5)väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi. | 4)võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust; 5)väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi. | ||
|pohimoiste=pupill, lääts, võrkkest, vikerkest, kollatähn, kepike, kolvike, lühinägevus, kaugelenägevus, väliskõrv, keskkõrv, sisekõrv, kõrvalest, trummikile, kuulmeluud, kuulmetõri, tigu, poolringkanalid. | |pohimoiste=pupill, lääts, võrkkest, vikerkest, kollatähn, kepike, kolvike, lühinägevus, kaugelenägevus, väliskõrv, keskkõrv, sisekõrv, kõrvalest, trummikile, kuulmeluud, kuulmetõri, tigu, poolringkanalid. |
Redaktsioon: 19. jaanuar 2021, kell 18:42
Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga | |
---|---|
Nimetus | |
Maht | |
Ainevaldkond | Loodusained |
Õppeaine | Bioloogia |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 9. klass |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess {{{nimetus}}}
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- pupill
- lääts
- võrkkest
- vikerkest
- kollatähn
- kepike
- kolvike
- lühinägevus
- kaugelenägevus
- väliskõrv
- keskkõrv
- sisekõrv
- kõrvalest
- trummikile
- kuulmeluud
- kuulmetõri
- tigu
- poolringkanalid.
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- 1)analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel
- 2)selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi
- 3)selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise
- 4)seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega
- 4)võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust
- 5)väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi.
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
uurimistöö meeleelundite tundlikkuse määramiseks; 2)nägemisaistingu tekke ja kuulmise uurimine arvutimudeliga
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Silma ehituse ja talitluse seos. Nägemishäirete vältimine ja korrigeerimine. Kõrvade ehituse seos kuulmis- ja tasakaalumeelega. Kuulmishäirete vältimine ja korrigeerimine. Haistmis- ja maitsmismeelegaseotud organite ehituse ja talitluse seosed
... more about "Bioloogia:Infovahetus väliskeskkonnaga"
9. klass +
III kooliaste +
1)analüüsib silma osade ja suuraju nägemiskeskuse koostööd nägemisaistingu tekkimisel ning tõlgendamisel +, 2)selgitab kaug- ja lühinägelikkuse tekkepõhjusi +, 3)selgitab nägemishäirete vältimise ja korrigeerimise viise +, 4)seostab kõrva ehitust kuulmis- ja tasakaalumeelega +, 4)võrdleb ning seostab haistmis- ja maitsmismeelega seotud organite ehitust ning talitlust + ja 5)väärtustab meeleelundeid säästvat eluviisi. +