Erinevus lehekülje "Programmeerimine koolis (Python) (MTAT.TK.003)" redaktsioonide vahel
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
||
16. rida: | 16. rida: | ||
| kursuse_link = https://www.is.ut.ee/pls/ois/!tere.tulemast?leht=OK.AY.VP&id_ay_programm=43633&id_ay_toimumine=54752&systeemi_seaded=10,1,12,1 | | kursuse_link = https://www.is.ut.ee/pls/ois/!tere.tulemast?leht=OK.AY.VP&id_ay_programm=43633&id_ay_toimumine=54752&systeemi_seaded=10,1,12,1 | ||
| toimumise_koht = TÜ matemaatika-informaatikateaduskond, J. Liivi 2, Tartu linn | | toimumise_koht = TÜ matemaatika-informaatikateaduskond, J. Liivi 2, Tartu linn | ||
− | | seotudOpivaljund = Oskab programmeerimiskeeles Python kasutada põhilisi programmeerimiskonstruktsioone: muutuja, andmetüüp, avaldis, omistuslause, tingimuslause, tsükkel, alamprogramm, andmevahetus kasutaja ja failidega * | + | | seotudOpivaljund = Oskab programmeerimiskeeles Python kasutada põhilisi programmeerimiskonstruktsioone: muutuja, andmetüüp, avaldis, omistuslause, tingimuslause, tsükkel, alamprogramm, andmevahetus kasutaja ja failidega * Teab objektorienteeritud programmeerimise põhimõtteid ja –mõisteid * Oskab luua graafilisi kasutajaliideseid mooduli Pygame abil * Oskab luua ülesandele vastavat algoritmi * Omab ülevaadet erinevatest programmeerimiskeeltest * Oskab metoodiliselt põhjendatult rakendada oma teadmisi õppetöös |
| oppetoo_vorm = osaliselt veebipõhine õpe | | oppetoo_vorm = osaliselt veebipõhine õpe | ||
| eesmargid = Kursuse eesmärgiks on õpetada kasutama programmeerimiskeelt Python ja selle moodulit Pygame ning saadud oskusi rakendama IV kooliastme huvi- ja koolitundides. | | eesmargid = Kursuse eesmärgiks on õpetada kasutama programmeerimiskeelt Python ja selle moodulit Pygame ning saadud oskusi rakendama IV kooliastme huvi- ja koolitundides. |
Viimane redaktsioon: 29. november 2021, kell 15:52
Programmeerimine koolis (Python) | |
---|---|
Koolitajad | Eno Tõnisson, Sven Aller, Tauno Palts, Maria Gaiduk |
Kursuse kood | MTAT.TK.003 |
Kursuse maht | 104 |
Algus | 26.09.2014 |
Lõpp | 17.02.2015 |
Keel | et |
Maksimaalne osalejate arv | 12 |
Hind | 320 EUR |
Õppeasutus | Tartu Ülikool |
Korraldav asutus | Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus |
Toimumise koht | TÜ matemaatika-informaatikateaduskond, J. Liivi 2, Tartu linn |
Õppetöö vorm | osaliselt veebipõhine õpe |
Sihtrühm | gümnaasiumi ja kutseõppeasutuste õpetajad |
Tehnoloogiline kirjasokus on tänapäeval sama oluline nagu emakeele oskus. Programmeerimiskeel Python sobib hästi esimeseks keeleks programmeerimisega alustavale noorele gümnaasiumis ja kutseõppes.Tehnoloogiline kirjasokus on tänapäeval sama oluline nagu emakeele oskus. Programmeerimiskeel Python sobib hästi esimeseks keeleks programmeerimisega alustavale noorele gümnaasiumis ja kutseõppes.
Kursusele saab registreerida aadressil: https://www.is.ut.ee/pls/ois/!tere.tulemast?leht=OK.AY.VP&id ay programm=43633&id ay toimumine=54752&systeemi seaded=10,1,12,1.
Sisukord
Eesmärgid
Kursuse eesmärgiks on õpetada kasutama programmeerimiskeelt Python ja selle moodulit Pygame ning saadud oskusi rakendama IV kooliastme huvi- ja koolitundides.
Kursuse kirjeldus
Tehnoloogiline kirjasokus on tänapäeval sama oluline nagu emakeele oskus. Programmeerimiskeel Python sobib hästi esimeseks keeleks programmeerimisega alustavale noorele gümnaasiumis ja kutseõppes. Pythoniga saab muuta programmeerimise õppe koolis põnevaks ja äratada õppijates huvi, suunamaks neid IT haridusse. Koolitusel tutvustatakse Pythoni erinevate võimaluste kasutamist õpilastele antud huvitavate ülesannete lahendamisel (näiteks mängude programmeerimisel). Oluline on, et õpetaja ja õppijad tunneksid rõõmu programmeerimisest. Koolitus baseerub ProgeTiigri programmi raames loodud programmeerimiskeele Python õppematerjalidele.Tehnoloogiline kirjasokus on tänapäeval sama oluline nagu emakeele oskus. Programmeerimiskeel Python sobib hästi esimeseks keeleks programmeerimisega alustavale noorele gümnaasiumis ja kutseõppes. Pythoniga saab muuta programmeerimise õppe koolis põnevaks ja äratada õppijates huvi, suunamaks neid IT haridusse. Koolitusel tutvustatakse Pythoni erinevate võimaluste kasutamist õpilastele antud huvitavate ülesannete lahendamisel (näiteks mängude programmeerimisel). Oluline on, et õpetaja ja õppijad tunneksid rõõmu programmeerimisest. Koolitus baseerub ProgeTiigri programmi raames loodud programmeerimiskeele Python õppematerjalidele.
Õpiväljundid
Oskab programmeerimiskeeles Python kasutada põhilisi programmeerimiskonstruktsioone: muutuja, andmetüüp, avaldis, omistuslause, tingimuslause, tsükkel, alamprogramm, andmevahetus kasutaja ja failidega
Teab objektorienteeritud programmeerimise põhimõtteid ja –mõisteid
Oskab luua graafilisi kasutajaliideseid mooduli Pygame abil
Oskab luua ülesandele vastavat algoritmi
Omab ülevaadet erinevatest programmeerimiskeeltest
Oskab metoodiliselt põhjendatult rakendada oma teadmisi õppetöös
Eeldused
Eelnev kokkupuude programmeerimisega (näiteks programmeerimise algkursus ülikoolis) tuleb kasuks.
Tingimused
Koolitusel osalemine on tasuta lasteaias, üldhariduskoolis ja kutsekoolides töötavale õpetajale ja haridustehnoloogile. Koolitus on tasuta tingimusel, et koolitus läbitakse täies mahus. Tutvu koolitusel osalemise tingimustega.
Läbimise kriteeriumid
Arvestuse saamiseks tuleb kõik kodutööd sooritada positiivsele tulemusele ja sessioonide ajal toimuvatest tundidest osa võtta.