Erinevus lehekülje "Kunst: Mõtestamine ja refleksioon" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kunst: Mõtestamine ja refleksioon |seotudAinevaldkond=Kunstiained |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7., 8., 9. klass...')
 
2. rida: 2. rida:
 
|nimetus=Kunst: Mõtestamine ja refleksioon
 
|nimetus=Kunst: Mõtestamine ja refleksioon
 
|seotudAinevaldkond=Kunstiained
 
|seotudAinevaldkond=Kunstiained
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
+
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=7., 8., 9. klass
 
|klass=7., 8., 9. klass
|seotudOpivaljund=1) analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust;  
+
|seotudOpivaljund=esitleb enda loovtööde tulemusi;
2) visandab, kavandab ja maketeerib loovülesandeid lahendades, otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi;
+
põhjendab enda loovtööde tulemusi;  
3) esitleb enda loovtööde tulemusi ja põhjendab valikuid, tõlgendab kaaslaste loovtöid;  
+
põhjendab enda loovtööde valikuid;
4) leiab teadlikult traditsioonilisi või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi, kuidas väljendada oma mõtteid ja teadmisi, kasutab sihipäraselt tasapinnalise, ruumilise ja ajalise loomingu väljendusvahendeid ning kompositsiooni põhimõtteid;  
+
tõlgendab kaaslaste loovtöid;
5) analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus;
+
arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide üle;
6) arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast.
+
arutleb visuaalkultuuri sümbolite üle;
 +
arutleb kultuuriliste märkide üle;
 +
hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse seisukohast;
 +
hindab virtuaalset keskkonda turvalisuse seisukohast
 
}}
 
}}

Redaktsioon: 7. detsember 2020, kell 10:35


Kunst: Mõtestamine ja refleksioon
Nimetus Kunst: Mõtestamine ja refleksioon
Maht
Ainevaldkond Kunstiained
Õppeaine
Haridusaste PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad

Õppeprotsess Kunst: Mõtestamine ja refleksioon

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:


Õpiväljundid

  1. esitleb enda loovtööde tulemusi
  2. põhjendab enda loovtööde tulemusi
  3. põhjendab enda loovtööde valikuid
  4. Tõlgendab kaaslaste loovtöid
  5. Arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide üle
  6. Arutleb visuaalkultuuri sümbolite üle
  7. arutleb kultuuriliste märkide üle
  8. Hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse seisukohast
  9. Hindab virtuaalset keskkonda turvalisuse seisukohast

Õppematerjal

Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

{{{oppesisu}}}

[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]