Erinevus lehekülje "Bioloogia:Inimese elundkonnad" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
LiiaVarend (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Inimese elundkonnad |maht=4 |seotudAinevaldkond=Loodusained |seotudOppeaine=Bioloogia |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klas...') |
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
||
12. rida: | 12. rida: | ||
3) analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kompimis-, kaitse-, termoregulatsiooni- ja eritusfunktsiooni täites; | 3) analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kompimis-, kaitse-, termoregulatsiooni- ja eritusfunktsiooni täites; | ||
4) väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi. | 4) väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi. | ||
− | |pohimoiste=tugi- ja liikumiselundkond, seedeelundkond, närvisüsteem, vereringe, hingamiselundkond, erituselundkond, suguelundkond, nahk | + | |pohimoiste=tugi- ja liikumiselundkond, seedeelundkond, närvisüsteem, vereringe, hingamiselundkond, erituselundkond, suguelundkond, nahk |
|praktika=- | |praktika=- | ||
|oppesisu=Inimese elundkondade põhiülesanded. Naha ehitus ja ülesanded infovahetuses väliskeskkonnaga. | |oppesisu=Inimese elundkondade põhiülesanded. Naha ehitus ja ülesanded infovahetuses väliskeskkonnaga. | ||
}} | }} |
Redaktsioon: 19. oktoober 2020, kell 07:25
Bioloogia:Inimese elundkonnad | |
---|---|
Nimetus | Inimese elundkonnad |
Maht | 4 |
Ainevaldkond | Loodusained |
Õppeaine | Bioloogia |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 8. klass |
Seotud teemad | Inimese elundkonnad |
Sisukord
Õppeprotsess Inimese elundkonnad
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- tugi- ja liikumiselundkond
- seedeelundkond
- närvisüsteem
- vereringe
- hingamiselundkond
- erituselundkond
- suguelundkond
- nahk
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Seostab inimese elundkondi nende põhiülesannetega
- 2) selgitab naha ülesandeid
- 3) analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kompimis-, kaitse-, termoregulatsiooni- ja eritusfunktsiooni täites
- 4) väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi.
Õppematerjal
Selle teemaga (Inimese elundkonnad) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
-
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Inimese elundkondade põhiülesanded. Naha ehitus ja ülesanded infovahetuses väliskeskkonnaga.
... more about "Bioloogia:Inimese elundkonnad"