Erinevus lehekülje "Teadmiste ja oskuste modelleerimine" redaktsioonide vahel
PeepKungas (arutelu | kaastöö) (Uus lehekülg: 'Otsime metoodikat knowledge space theory järgi õpiväljundite kirjeldamiseks või muid praktikas läbiproovitud alternatiive õpiväljundite kirjeldamiseks. Lubasin saata ling...') |
(Erinevus puudub)
|
Redaktsioon: 12. oktoober 2020, kell 14:07
Otsime metoodikat knowledge space theory järgi õpiväljundite kirjeldamiseks või muid praktikas läbiproovitud alternatiive õpiväljundite kirjeldamiseks.
Lubasin saata lingid SquirrelAI lähenemine kohta:
https://www.youtube.com/watch?v=tJYd_dfyxCQ
https://www.lexalytics.com/lexablog/ai-in-education-present-future-ethics#
Sisuliselt kasutatakse knowledge space theory'it (https://scholar.google.com/scholar?q=%22knowledge+space+theory%22&hl=en&as_sdt=0&as_vis=1&oi=scholart,
https://cran.r-project.org/web/packages/kst/vignettes/kst.pdf)
Õpiraja taristu lingid on siin: https://www.hitsa.ee/personaliseeritud-ope
Projekti kohta on rohkem detaile siin: https://projektid.hitsa.ee/pages/viewpage.action?pageId=48269654 ja selle alamlehetedel.
Avastasin, et DuoLingo on suht avatud keeleõppe käitumise andmete ja nende andmete kasutamisest saadud tulemuste jagamise osas: https://research.duolingo.com/ . Sealt saab vaadata milliseid andmeid oleks veel vaja korjata, et sarnaseid uuringuid õpiraja taristul läbi viia ja/või keeleõpet toetada.
Tesaurustega seoses - leidsin lehelt https://www.keeleveeb.ee/ valiku koolisõnastikke, kus on kirjeldatud eri ainete mõisted ja nende kirjeldused. Kas sealt on midagi koolimatemaatika mõistete thesauruse moodi, mida sa silmas pidasid? Lisaks nendele tesaurustele on olemas ka EMS (raamatukogudes kasutatud Eesti märksõnastik https://ems.elnet.ee/index.php) , Wordnet ja muid ontoloogilisi ja terminibaase, mida saame taaskasutada, kuid nende väärindamisest me ei pääse:).