Erinevus lehekülje "Kliendikogemuse parandamine" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oskus |pealkiri=Kliendikogemuse parandamine |kirjeldus=Keskendub kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele ning kohandab ja täiustab nende põhjal teenust või toodet. UUID...')
 
(Erinevus puudub)

Viimane redaktsioon: 3. detsember 2025, kell 18:09


Kliendikogemuse parandamine
Verb
Oskuste registri kood 4.3.30.3 ESCO vaste kliendisuhtlust parandama
ESCO link

Kirjeldus

Keskendub kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele ning kohandab ja täiustab nende põhjal teenust või toodet. UUID: 49b8: 3db4-4169-44a2-9994-b841bc14fd8b

Esco link:http://data.europa.eu/esco/skill/8fcf2beb-b6f1-4517-8649-84096e011042

Seotud oskused

Koosneb

On osaks

 
Muudatuste juhtimine

Eeldab järgmiseid oskuseid

On eelduseks järgmistele oskustele

Vajalikud õpiväljundid

Kirjelduse kokkuvõte

Keskendub kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele ning kohandab ja täiustab nende põhjal teenust või toodet. UUID: 49b8: 3db4-4169-44a2-9994-b841bc14fd8b

Esco link:http://data.europa.eu/esco/skill/8fcf2beb-b6f1-4517-8649-84096e011042



Keskendub kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele ning kohandab ja täiustab nende põhjal teenust või toodet.

UUID: 49b8: 3db4-4169-44a2-9994-b841bc14fd8b

Esco link:http://data.europa.eu/esco/skill/8fcf2beb-b6f1-4517-8649-84096e011042 +
Kliendikogemuse parandamine +