Erinevus lehekülje "Kliendikogemuse parandamine" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oskus |pealkiri=Kliendikogemuse parandamine |kirjeldus=Keskendub kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele ning kohandab ja täiustab nende põhjal teenust või toodet. UUID...') |
(Erinevus puudub)
|
Viimane redaktsioon: 3. detsember 2025, kell 18:09
| Kliendikogemuse parandamine | |||
|---|---|---|---|
| Oskuste registri kood | 4.3.30.3 | ESCO vaste | kliendisuhtlust parandama |
Sisukord
Kirjeldus
Keskendub kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele ning kohandab ja täiustab nende põhjal teenust või toodet. UUID: 49b8: 3db4-4169-44a2-9994-b841bc14fd8b
Esco link:http://data.europa.eu/esco/skill/8fcf2beb-b6f1-4517-8649-84096e011042
Seotud oskused
Koosneb
On osaks
| Muudatuste juhtimine |
Eeldab järgmiseid oskuseid
On eelduseks järgmistele oskustele
Vajalikud õpiväljundid
Kirjelduse kokkuvõte
Keskendub kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele ning kohandab ja täiustab nende põhjal teenust või toodet. UUID: 49b8: 3db4-4169-44a2-9994-b841bc14fd8b
Esco link:http://data.europa.eu/esco/skill/8fcf2beb-b6f1-4517-8649-84096e011042
... more about "Kliendikogemuse parandamine"
Keskendub kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele ning kohandab ja täiustab nende põhjal teenust või toodet.
UUID: 49b8: 3db4-4169-44a2-9994-b841bc14fd8b
Esco link:http://data.europa.eu/esco/skill/8fcf2beb-b6f1-4517-8649-84096e011042 +Kliendikogemuse parandamine +
