Teave lehekülje "Kunstiõpetus: III kooliaste" kohta
Allikas: oppekava.edu.ee
Põhiteave
Kuvatav pealkiri | Kunstiõpetus: III kooliaste |
Vaikejärjestusvõti | Kunstiõpetus: III kooliaste |
Lehekülje pikkus (baitides) | 2225 |
Lehekülje identifikaator | 5767 |
Lehekülje sisu keel | et - eesti |
Lehekülje sisumudel | vikitekst |
Robotindekseering | Lubatud |
Sellele leheküljele suunatud lehekülgi | 1 |
Arvestatakse sisuleheküljena | Jah |
Lehekülje kaitse
Redigeerimine | Lubatud kõigile kasutajatele (tähtajatu) |
Teisaldamine | Lubatud kõigile kasutajatele (tähtajatu) |
Redigeerimislugu
Lehekülje alustaja | IngeRaudsepp (arutelu | kaastöö) |
Lehekülje alustusaeg | 15. oktoober 2020, kell 11:09 |
Viimane toimetaja | PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
Viimase redigeerimise aeg | 16. november 2020, kell 01:28 |
Redaktsioone kokku | 6 |
Erinevaid autoreid kokku | 2 |
Viimaste redigeerimiste arv (viimase 90 päeva jooksul) | 0 |
Erinevaid viimaseid toimetajaid | 0 |
Lehekülje atribuudid
Kasutatud mall (1) | Sellel leheküljel on kasutusel järgmine mall: |
... more about "Kunstiõpetus: III kooliaste"
III kooliaste +
Teab Eesti ja maailma kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, teadvustab kunsti rolli ühiskonnas +, Seostab omavahel kultuuri, ühiskonna ning teaduse ja tehnoloogia arengut +, Analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust +, Visandab, kavandab ja maketeerib loovülesandeid lahendades, otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi +, Rakendab loomisel, uurimisel ja kunsti ning visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid +, Esitleb enda loovtööde tulemusi ja põhjendab valikuid, tõlgendab kaaslaste loovtöid +, Leiab teadlikult traditsioonilisi või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi, kuidas väljendada oma mõtteid ja teadmisi, kasutab sihipäraselt tasapinnalise, ruumilise ja ajalise loomingu väljendusvahendeid ning kompositsiooni põhimõtteid +, Analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus + ja Arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast +
kujutamisõpetus +, värvusõpetus +, abstraktne +, galerii +, eesti rahvakunst +, eesti ehituskultuur +, visuaalkultuur +, kunstiteose stiil +, kunstiteose vorm +, tõlgendamine +, kompositsioon +, sümbol +, meedium +, esteetika +, eetika +, infokommunikatsioon +, tsitaat +, ökoloogia +, taaskasutus +, perspektiiv +, stiliseerimine +, abstraheerimine +, deformeerimine +, eksperimenteerimine +, katsetamine +, koloriit +, dominant +, figuur +, portree +, kirjagraafika +, disain +, joonestamine +, maal +, kollaaž +, koomiks +, skulptuur +, installatsioon +, foto +, digitaalne kunstvideo +, animatsioon +, digigraafika +, happening +, performance +, nüüdiskunst +, arhitektuur +, ekspositsioon +, meedia +, virtuaalne kunst + ja virtuaalne meediakeskkond +
Kunstiõpetus: III kooliaste +