Lehekülje Programmeerimine koolis (Python) (MTAT.TK.003) lähteteksti vaatamine
Allikas: oppekava.edu.ee
Sul pole lubatud seda lehekülge muuta järgmisel põhjusel:
Saad vaadata ja kopeerida selle lehekülje lähteteksti.
Sellel leheküljel on kasutusel järgmine mall:
Naase lehele Programmeerimine koolis (Python) (MTAT.TK.003)
... more about "Programmeerimine koolis (Python) (MTAT.TK.003)"
Oskab programmeerimiskeeles Python kasutada põhilisi programmeerimiskonstruktsioone: muutuja, andmetüüp, avaldis, omistuslause, tingimuslause, tsükkel, alamprogramm, andmevahetus kasutaja ja failidega +, Omab algteadmisi objektorienteeritud programmeerimises +, Oskab luua graafilisi kasutajaliideseid mooduli Pygame abil +, Oskab luua ülesandele vastavat algoritmi +, Omab ülevaadet erinevatest programmeerimiskeeltest + ja Oskab metoodiliselt põhjendatult rakendada oma teadmisi õppetöös +
Tehnoloogiline kirjasokus on tänapäeval sama oluline nagu emakeele oskus. Programmeerimiskeel Python sobib hästi esimeseks keeleks programmeerimisega alustavale noorele gümnaasiumis ja kutseõppes. +
Oskab programmeerimiskeeles Python kasutada põhilisi programmeerimiskonstruktsioone: muutuja, andmetüüp, avaldis, omistuslause, tingimuslause, tsükkel, alamprogramm, andmevahetus kasutaja ja failidega +, Omab algteadmisi objektorienteeritud programmeerimises +, Oskab luua graafilisi kasutajaliideseid mooduli Pygame abil +, Oskab luua ülesandele vastavat algoritmi +, Omab ülevaadet erinevatest programmeerimiskeeltest + ja Oskab metoodiliselt põhjendatult rakendada oma teadmisi õppetöös +
Tehnoloogiline kirjasokus on tänapäeval sa … Tehnoloogiline kirjasokus on tänapäeval sama oluline nagu emakeele oskus. Programmeerimiskeel Python sobib hästi esimeseks keeleks programmeerimisega alustavale noorele gümnaasiumis ja kutseõppes. Pythoniga saab muuta programmeerimise õppe koolis põnevaks ja äratada õppijates huvi, suunamaks neid IT haridusse. Koolitusel tutvustatakse Pythoni erinevate võimaluste kasutamist õpilastele antud huvitavate ülesannete lahendamisel (näiteks mängude programmeerimisel). Oluline on, et õpetaja ja õppijad tunneksid rõõmu programmeerimisest. Koolitus baseerub ProgeTiigri programmi raames loodud programmeerimiskeele Python õppematerjalidele.rammeerimiskeele Python õppematerjalidele. +
Programmeerimine koolis (Python) +
Oskab programmeerimiskeeles Python kasutada põhilisi programmeerimiskonstruktsioone: muutuja, andmetüüp, avaldis, omistuslause, tingimuslause, tsükkel, alamprogramm, andmevahetus kasutaja ja failidega +, Omab algteadmisi objektorienteeritud programmeerimises +, Oskab luua graafilisi kasutajaliideseid mooduli Pygame abil +, Oskab luua ülesandele vastavat algoritmi +, Omab ülevaadet erinevatest programmeerimiskeeltest + ja Oskab metoodiliselt põhjendatult rakendada oma teadmisi õppetöös +