Lehekülje Kodundus: toit ja toitumine lähteteksti vaatamine
Allikas: oppekava.edu.ee
Sul pole lubatud seda lehekülge muuta järgmisel põhjusel:
Saad vaadata ja kopeerida selle lehekülje lähteteksti.
Sellel leheküljel on kasutusel järgmine mall:
Naase lehele Kodundus: toit ja toitumine
... more about "Kodundus: toit ja toitumine"
III kooliaste +
1) osaleb arutelus tervislikust toitumisest ning selle mõjust vaimsele ja füüsilisele tervisele +, 2) osaleb sõnamängus, arvates sõnu ja mõisteid +, Arutleb ning analüüsib, mida sõna või mõiste tähendab +, 5) otsib teemakohaseid väiteid erinevatest artiklitest +, 6) põhjendab toiduainetes kasutatavate lisaainete positiivseid ja negatiivseid külgi +, 7) mõistab lisaainete kasutamise eesmärki: toote välimuse parandamiseks, struktuuri muutmiseks, säilitamiseks või toiduaine realiseerimise aja pikendamiseks, nt lisaained margariinis, majoneesis +, 8) täidab töölehe konservimisvõtete kohta +, 9) otsib meelepärase hoidise retsepti, valib tooraine ja valmistab hoidise +, 10) kasutab hoidiseid praktilistes tundides toite valmistades +, 12) saab aru, mis toitumishäireid on olemas +, Selgitab ja põhjendab, mida saaks probleemsetes situatsioonides teisiti teha +, 13) teab dieedi mõistet. Dieet versus toitumishäire. Ravidieet +, 16) oskab töötada retsepti järgi ja valmistada erinevaid kuumtöödeldud toite +, 19) leiab Eesti toitude kirjeldustele õiged vasted toidunimetuste hulgast +, Kirjeldab oma varasemat kogemust mõnd toitu maitstes ja valmistades +, 20) teab, mis on eestlaste traditsioonilised toiduained ja Eesti toit praegu +, 21) teab Eesti parima toiduaine konkursil osalemise tingimusi (http://toiduliit.ee/tegevused/parim) +, 22) osaleb rühmatöös ja täidab endale võetud ülesannet plakati koostamises (kui ajaloolane, kokk, kirjanik või kunstnik) +, 23) esitleb plakatit klassile + ja Võrdleb seda teise rühma plakatiga ning teeb järeldused erinevuste ja sarnasuste kohta. +
Kodundus +