Kategooria:Haridus:ROKOpivaljund
Allikas: oppekava.edu.ee
Riiklikus õppekavas sõnastatud hindamiskriteeriumid
haridus:ROKOpivaljund (haridus | EstCORE2) This category uses the form ROKOpivaljund.
Leheküljed kategoorias "Haridus:ROKOpivaljund"
Järgmised 24 lehekülge on selles kategoorias (kokku 24).
K
L
- Leiab lihtsamate trigonomeetriliste võrrandite üldlahendid ja erilahendid etteantud piirkonnas, lahendab lihtsamaid trigonomeetrilisi võrratusi
- Leiab tekstiloomeks vajalikku teavet raamatukogust ja internetist, valib kriitiliselt teabeallikaid ning osundab neid sobivas vormis;
- Loeb ja kuulab sihipäraselt, kriitiliselt ning arusaamisega nii oma huvivaldkondade kui ka õpi- ja elutarbelisi tekste;
O
- Oskab eakohastel teemadel arutleda ja probleemülesandeid lahendada ning osaleb diskussioonides;
- Oskab eesmärgipäraselt kirjutada, eri liiki tekste (referaat, kirjand, kommentaar, arvamusavaldus, elulugu, avaldus, seletuskiri) korrektselt vormistada ning suuliselt esitada;
- Oskab kasutada omandatud keele- ja tekstimõisteid nii tekste luues kui ka seostades.
- Oskab kuuldu ja loetu nii suulises kui ka kirjalikus vormis kokku võtta;
- Oskab nii suhtlust kui ka teemasid algatada, arendada, tõrjuda ja katkestada;
- Oskab oma seisukohti väljendada ning sõnastab vajaduse korral eriarvamuse;
- Oskab suuliselt esineda (tervitab, võtab sõna, koostab ning peab lühikese ettekande ja kõne);
- Oskab tekste võrrelda; osutab, mis tekstis on arusaamatuks jäänud; suudab teksti kohta küsimusi ja vastuväiteid esitada, arvamust avaldada, teksti vahendada ja kokku võtta, kommenteerida, tõlgendada ning oma kogemuse ja mõtetega seostada;
S
- Selgitab funktsiooni perioodilisuse mõistet ning leiab siinus-, koosinus- ja tangensfunktsiooni perioodi
- Seostab oma kirjutise ja esinemise sündmuse või toimingu eesmärgiga, vahendab kuuldud ja loetud tekste sobiva pikkuse ja täpsusega, viidates allikale;
- Seostab omavahel teksti, seda toetavat tabelit, pilti ja heli;
- Suudab kasutatud keelevahendite kohta järeldusi teha ning märkab kujundlikkust mõjutusvahendina;
T
- Taandab ja laiendab algebralist murdu ning liidab, lahutab, korrutab ja jagab algebralisi murde, sh liidab ja lahutab nii ühenimelisi kui ka erinimelisi murde
- Teab, et teksti väljenduslaad oleneb teksti kasutusvaldkonnast, liigist ja autorist;
- Tunneb kirjutamiseks ja esinemiseks valmistumise etappe;
- Tunneb peamisi tekstiliike, nende põhijooni ning kasutamise võimalusi;