Inglise keel: III kooliaste
Inglise keel: III kooliaste | |
---|---|
Nimetus | Inglise keel: III kooliaste |
Maht | |
Ainevaldkond | Võõrkeeled |
Õppeaine | Inglise keel |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess Inglise keel: III kooliaste
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Mõistab endale tuttaval teemal kõike olulist
- oskab kirjeldada kogemusi
- Oskab kirjeldada sündmusi
- oskab kirjeldada unistusi
- Oskab kirjeldada eesmärke
- oskab lühidalt põhjendada ja selgitada oma seisukohti
- oskab lühidalt põhjendada ja selgitada oma plaane
- oskab koostada lihtsat teksti tuttaval teemal
- Saab õpitavat keelt emakeelena kõnelevate inimestega igapäevases suhtluses enamasti hakkama
- tugineb suhtluses õpitava keele maa kultuuritavadele
- tunneb huvi õpitavat keelt kõnelevate maade kultuurielu vastu
- loeb võõrkeelset eakohast kirjandust
- vaatab võõrkeelseid filme ja telesaateid
- kuulab võõrkeelseid raadiosaateid
- Kasutab võõrkeelseid teatmeallikaid vajaliku info otsimiseks teisteski valdkondades ja õppeainetes
- Töötab iseseisvalt, paaris ja rühmas
- hindab õpetaja abiga oma tugevaid ja nõrku külgi
- hindab seatud eesmärke
- kohandab oma õpistrateegiaid võõrkeelt õppides
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
1) „Mina ja teised“ – võimed, tugevad ja nõrgad küljed; inimestevahelised suhted, viisakusreeglid, koostöö ja teiste arvestamine; 2) „Kodu ja lähiümbrus“ – perekondlikud sündmused ja tähtpäevad; kodukoha vaatamisväärsused ja nende tutvustamine; 3) „Kodukoht Eesti“ – loodus ja looduskaitse; keskkonnahoidlik ja -säästlik käitumine; elu linnas ning maal; Eesti vaatamisväärsused; 4) „Riigid ja nende kultuur“ – õpitava keele kultuuriruumi kuuluvad riigid ja nende lühiiseloomustus, tuntumate riikide nimed, rahvad, keeled; 5) „Igapäevaelu. Õppimine ja töö“ – tervislik eluviis ja toitumine, suhtlemine teeninduses, turvalisus; õpioskused ja harjumused, edasiõppimine ning kutsevalik; töökohad; 6) „Vaba aeg“ – kultuuriline mitmekesisus; kirjandus ja kunst, sport, erinevad meediavahendid ning reklaam