Inglise keel: III kooliaste

Allikas: oppekava.edu.ee


Inglise keel: III kooliaste
Nimetus Inglise keel: III kooliaste
Maht
Ainevaldkond Võõrkeeled
Õppeaine Inglise keel
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass
Seotud teemad

Õppeprotsess Inglise keel: III kooliaste

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:


Õpiväljundid

  1. Mõistab endale tuttaval teemal kõike olulist
  2. oskab kirjeldada kogemusi
  3. Oskab kirjeldada sündmusi
  4. oskab kirjeldada unistusi
  5. Oskab kirjeldada eesmärke
  6. oskab lühidalt põhjendada ja selgitada oma seisukohti
  7. oskab lühidalt põhjendada ja selgitada oma plaane
  8. oskab koostada lihtsat teksti tuttaval teemal
  9. Saab õpitavat keelt emakeelena kõnelevate inimestega igapäevases suhtluses enamasti hakkama
  10. tugineb suhtluses õpitava keele maa kultuuritavadele
  11. tunneb huvi õpitavat keelt kõnelevate maade kultuurielu vastu
  12. loeb võõrkeelset eakohast kirjandust
  13. vaatab võõrkeelseid filme ja telesaateid
  14. kuulab võõrkeelseid raadiosaateid
  15. Kasutab võõrkeelseid teatmeallikaid vajaliku info otsimiseks teisteski valdkondades ja õppeainetes
  16. Töötab iseseisvalt, paaris ja rühmas
  17. hindab õpetaja abiga oma tugevaid ja nõrku külgi
  18. hindab seatud eesmärke
  19. kohandab oma õpistrateegiaid võõrkeelt õppides

Õppematerjal

Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

1) „Mina ja teised“ – võimed, tugevad ja nõrgad küljed; inimestevahelised suhted, viisakusreeglid, koostöö ja teiste arvestamine; 2) „Kodu ja lähiümbrus“ – perekondlikud sündmused ja tähtpäevad; kodukoha vaatamisväärsused ja nende tutvustamine; 3) „Kodukoht Eesti“ – loodus ja looduskaitse; keskkonnahoidlik ja -säästlik käitumine; elu linnas ning maal; Eesti vaatamisväärsused; 4) „Riigid ja nende kultuur“ – õpitava keele kultuuriruumi kuuluvad riigid ja nende lühiiseloomustus, tuntumate riikide nimed, rahvad, keeled; 5) „Igapäevaelu. Õppimine ja töö“ – tervislik eluviis ja toitumine, suhtlemine teeninduses, turvalisus; õpioskused ja harjumused, edasiõppimine ning kutsevalik; töökohad; 6) „Vaba aeg“ – kultuuriline mitmekesisus; kirjandus ja kunst, sport, erinevad meediavahendid ning reklaam