Search by property
Allikas: oppekava.edu.ee
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
List of results
- Jaatav kõne: “Võin sinuga ühikasse kaasa tulla (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Vladimir seisis minu kõrval (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Ärkasin unest ja sain aru et pean (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Äkki märkasime et istume pimedas toas (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: “Oh issand ” oigas Kala (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Tallinnas ei leidnud ma kedagi tuttavatest kodust (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Laenasin Tamurilt sirmi ja suundusin raamatukokku (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Pool üksteist lõin konspekti kinni (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Istusime öö läbi Gabrieli toas kuulasime tema (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Tegime linnale mitu tiiru peale (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Tüdrukud magasid elutoas meile neljale tõmbas Madis (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Poisid lugesid raha (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Tee oli täis väikesi kive ja Tarmo (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Vaat kus tuli välja Minu oma on (Hunt + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Ole tasa ole nüüd tasa (Hunt + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Sigridi käsi värises vaid õige natuke kui (Hunt + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Kui vanaema karikast kinni võttis ja sealt (Hunt + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Magaja pomises paar arusaamatut sõna ja avas (Hunt + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Nad mahtusid järgmisele ringile (Hunt + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Jaatav kõne: Tundus et mees ainult puudutas skalpelliga tüdruku (Hunt + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Need polnud teab kui vaenulikult ega ka (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Augustis oli töö teiste maja kallal sootuks (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Jätkates oma aeglast enesepiinajalikku tööd kus ta (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: “Teie veri ei ole veel korras pühapäeva (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Hakkasin juba asjade käiguga leppima et “vana (Maailm + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Tervisenäitajad (E-koolikott:materjal:21739) + (Põhikooliõpilased Raili Rooba)
- Bioloogia välitööd, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12261) + (Põhikooliõpilased Silja Pihelgas)
- Keelekümbluse töölehed 9.klassile - Eesti asend, geoloogiline ehitus, pinnamood (E-koolikott:materjal:12506) + (Põhikooliõpilased Sirje Heinma;Eha-Mai Karu)
- Geograafia 61-100, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12411) + (Põhikooliõpilased Sirje Heinma;Eha-Mai Karu;Anne Kaskman;Jelena Bitova)
- Läänemeri elukeskkonnana 1-8, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12281) + (Põhikooliõpilased Taimi Jürgenstein;Ivi Kukk;Anne Kloren;Marina Gavrilova;Natalia Obrezkova)
- Aed elukeskkonnana 7-12 keelekümblus (E-koolikott:materjal:11646) + (Põhikooliõpilased Taimi Jürgenstein;Ivi Kukk;Anne Kloren;Marina Gavrilova;Natalia Obrezkova)
- Aed elukeskkonnana 1-6 keelekümblus (E-koolikott:materjal:11645) + (Põhikooliõpilased Taimi Jürgenstein;Ivi Kukk;Anne Kloren;Marina Gavrilova;Natalia Obrezkova)
- Labürint (E-koolikott:materjal:11086) + (Põhikooliõpilased Tiia Pällo)
- Bioloogia töölehed 8. keelekümblusklassile (E-koolikott:materjal:22325) + (Põhikooliõpilased Urmas Tokko;Ana Valdmann;Külli Praakli;Kaupo Järviste)
- Tervisenäitajad: objektiivsed või subjektiivsed? (E-koolikott:materjal:21765) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- 5.klassi teema \Tervis\"" õpitulemuste enesehindamise vahend"" (E-koolikott:materjal:21756) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Kasvukõverad (E-koolikott:materjal:21755) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Vererõhu mõõtmisest (E-koolikott:materjal:21752) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Kehatemperatuuri mõõtmise vahendeid (E-koolikott:materjal:21747) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Hinnanguline tervis (E-koolikott:materjal:21742) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Minu tervisenäitajad (tööleht, ülesanne) (E-koolikott:materjal:21741) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Tervisenäitajad: mõõdetavad ja hinnangulised (E-koolikott:materjal:21740) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Tervisenäitajad. Milliseid tunned ära? (E-koolikott:materjal:21738) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Tervise osad (E-koolikott:materjal:21736) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Tervis - tõene või väär väide? (E-koolikott:materjal:21735) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Mida tähendab „tervis“? Kas väide on tõene või väär? (E-koolikott:materjal:21731) + (Põhikooliõpilased Ülle Säälik)
- Семья. Дом. (E-koolikott:materjal:10912) + (Põhikooliõpilased Окsana Johannes)
- Лексические игры. (E-koolikott:materjal:10911) + (Põhikooliõpilased Окsana Johannes)
- Kuidas toota käepärastest vahenditest elektrit? (E-koolikott:materjal:20210) + (Põhikooliõpilased;Gümnaasiumiõpilased)
- Eelajalooline aeg (E-koolikott:materjal:5737) + (Põhikooliõpilased;Gümnaasiumiõpilased Anne Aasamets;Jaanus Moppel)
- Ökoloogilise jalajälje meetod (E-koolikott:materjal:889) + (Põhikooliõpilased;Gümnaasiumiõpilased Kristel Toom)