Search by property
Allikas: oppekava.edu.ee
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
List of results
- Eitav kõne: Mind reetis tehnika (Nips) (Lünk:materjal:30411) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Pireti juurde juhtun alati just siis kui (Nips) (Lünk:materjal:30412) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Teadmine tuleb ülalt (Nips) (Lünk:materjal:30413) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Ma ei kartnud ema (Nips) (Lünk:materjal:30414) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Kui Sveta sööma hakkab tuleb alati laps (Nips) (Lünk:materjal:30415) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Asfaldist jookseb läbi värskelt kaevatud kraav mille (Nips) (Lünk:materjal:30416) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Vaatasime Muzafari otsa olgu peremees kohtunikuks Muzafar (MOSKVA MÄLESTUSED) (Lünk:materjal:30417) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Peab ütlema et sellist kergemeelsust ei panda (Tahiti ja Tonga) (Lünk:materjal:30418) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Ei või (Jaan Anvelt ja Jaan Santa) (Lünk:materjal:30419) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Ent meie furgoon ei suundu Pärnamäe või (Sajandilõpu suvi) (Lünk:materjal:30420) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Nii (ELU ALGAB TÄNA) (Lünk:materjal:30421) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Nii (ELU ALGAB TÄNA) (Lünk:materjal:30422) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Aga ma ei tea kas need asjad (Jutud) (Lünk:materjal:30423) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Bronka haliseb Ma ei taha ma ei (Jutud) (Lünk:materjal:30424) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Häid laused ja laule ei ole vaja (Jutud) (Lünk:materjal:30425) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Jäin ülekäiguraja juures seisma (Saaga) (Lünk:materjal:30426) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: On tunne nagu ma oleksin kogu aeg (Saaga) (Lünk:materjal:30427) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Teadsin et mul on tegemata see see (Saaga) (Lünk:materjal:30428) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Eitav kõne: Mees ei tekitanud Parresias ühtki märkimisväärset emotsiooni (JÄRSAK) (Lünk:materjal:30429) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Ma-tegevusnimi: Lapsepõlves oli olnud vaid olevik olemas oligi (Sarmikas mõtleja: kaks romaani ühest mehest) (Lünk:materjal:30430) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Da-tegevusnimi: Sest põhimõtteliselt on võimalik nii teha et (KANEPI KIRIK) (Lünk:materjal:30431) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Da-tegevusnimi: Inna käitumine on ettearvamatu (NEITSIST SÜNDINUD) (Lünk:materjal:30432) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Kesksõna: Võrtsu ääres oli Eha talle närbuvat roosi (Sarmikas mõtleja: kaks romaani ühest mehest) (Lünk:materjal:30433) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Kesksõna: Ta oli tera kõigepealt habemenoana teravaks ihunud (KUNINGVESI) (Lünk:materjal:30434) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Kesksõna: Edaspidistest sündmustest on J (VARES-BARBARUSE VALITSUS) (Lünk:materjal:30435) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Ehitiste restaureerimine (E-koolikott:materjal:22077) + (Maari Idnurm)
- Industriaalühiskond (E-koolikott:materjal:20197) + (Madli-Maria Naulainen;Anni Haandi;Mare Oja;Johanna Bome;Marika Randma;Kristiina Vaikmets;Maret Aasa)
- Talv looduses (E-koolikott:materjal:22290) + (Maire Kebbinau)
- Tere, sõber! Õpik 2. klassile, I osa (E-koolikott:materjal:23753) + (Maire Kebbinau;Ene Kuurme;Merike Pääru;Riina Popov)
- Tere, kool! Õpik 1. klassile, I osa (E-koolikott:materjal:23750) + (Maire Kebbinau;Erika Kalmus;Ene Kuurme;Krista Poks;Merike Pääru)
- Meeterkeerme profiil ja tolerantsid (E-koolikott:materjal:21363) + (Mait Purde;Andrus Rähni)
- Tolerantside ja istude põhimõisted (E-koolikott:materjal:21358) + (Mait Purde;Andrus Rähni)
- Rahvusvaheline tolerantside ja istude süsteem (E-koolikott:materjal:21357) + (Mait Purde;Andrus Rähni)
- Matemaatika 86-90, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12372) + (Malle Saks;Ülle Reinson)
- Matemaatika 83-85, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12371) + (Malle Saks;Ülle Reinson)
- Matemaatika 45-53, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12361) + (Malle Saks;Ülle Reinson)
- Elektrilised seadmed ja mõõtevahendid füüsika II praktikumis (E-koolikott:materjal:21121) + (Marek Vilipuu)
- Mulla ABC 4. osa - Mullaelustik (E-koolikott:materjal:25837) + (Mari Ivask)
- Õppematerjalid noorte korruptsioonialaste hoiakute kujundamiseks (E-koolikott:materjal:5367) + (Mari-Liis Sööt)
- Elektrivoolu töö ja võimsus (E-koolikott:materjal:25898) + (Marietta Lõo)
- JAVA programmeerimine (E-koolikott:materjal:21292) + (Mario Metshein)
- PIENIHALKAISIJAISTEN PUTKIEN ORBITAALI-TIG-HITSAUS AKER YARDSILLA (E-koolikott:materjal:21421) + (Marko Karppinen;Juha Kotamies;Eero Nykänen)
- Iseloodiva lasernivelliiri kasutamine (E-koolikott:materjal:22074) + (Marko Laanes)
- Amatöörraadioside (E-koolikott:materjal:21288) + (Mart Noorma)
- Klassikalise geneetika leksikon (E-koolikott:materjal:317) + (Mart Viikmaa)
- UNIX operatsioonisüsteemide baasõpe (E-koolikott:materjal:21323) + (Martin Mehine)
- \Mis toimub ettevõttes? Ettevõtte hindamine ja arendamine\"""" (E-koolikott:materjal:2078) + (Merle Varendi)
- Rijksmuseum - virtuaalmuuseum (E-koolikott:materjal:4071) + (Netherlands)
- Insenerigraafika I (E-koolikott:materjal:21367) + (Olga Ovtšarenko)
- Eesti keele digitaalne õppematerjal III kooliastmele (E-koolikott:materjal:5478) + (Piret Joalaid Piret Järvela Erika Rammul Kadri Sõrmus Helja Kirber Anu Petermann jt)
- Eesti muldadest põllumehele (E-koolikott:materjal:21171) + (Priit Penu)