Search by property
Allikas: oppekava.edu.ee
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
List of results
- Tehniline joonestamine (E-koolikott:materjal:21407) + (Jelena Vilipp)
- Raamat, maal ja naine (E-koolikott:materjal:25538) + (Johanna Brigitta Tarand;Eha Elmi;Kristiina Kullus;Irina Meldjuk;Riina Parm;Hedvig Plekksepp;Angelika Maria Plooman;Nele Liis Pruul;Liivia Pärnpuu;Elizabeth Reinvart;Eik Reitsnik;Moonika Saar;Kaisa Toms;Katrin-Helen Uulits)
- Arstieetika käsiraamat (E-koolikott:materjal:5793) + (John R Williams)
- Looduskaitsealused liigid (E-koolikott:materjal:21712) + (Julia Kropatševa)
- Ekspedeerija käsiraamat (E-koolikott:materjal:21472) + (Jüri Suursoo)
- Veaohtlikud käändsõnad (E-koolikott:materjal:7816) + (Kadri Siller)
- Töötervishoiu ja tööohutuse käsiraamat kutsekoolidele (E-koolikott:materjal:21703) + (Kadri Laugen;Veronika Kaidis;Ivar Raik;Maarika Haidak)
- Vähemkasutatavad operatsioonisüsteemid (E-koolikott:materjal:21322) + (Kaivo Paal)
- 3.õppeaasta vene keele hindamise tabel: kahesuunaline keelekümblus lasteaias (E-koolikott:materjal:21579) + (Karin Piirsalu)
- Ronjan elämäntarina (E-koolikott:materjal:22234) + (Kirjastus Iduleht 2009 Riiklik õppekava Põhikooliõpilased;Gümnaasiumiõpilased Kaare Sark)
- Digitaaltehnika (E-koolikott:materjal:21333) + (Konstantin Bilozor)
- Fototöötluse ülesanded (E-koolikott:materjal:11586) + (Krista Kõlli-Raud)
- Ametikirja vormistamine (E-koolikott:materjal:21717) + (Krista Uibo)
- Dokumendi-ja arhiivihaldus infoajastul (E-koolikott:materjal:21836) + (Kuldar Aas;Benno Aavasalu;Paavo Annus;Mairold Kaus;Tarvo Kärberg;Jaan Lehtaru;Ülle Mägin;Pille Noodapera;Sten Oja;Ruth Tiidor;Hanno Vares)
- Elektrimasinad (E-koolikott:materjal:21141) + (Kuno Janson)
- Arhivaalide ja trükiste säilitamine (E-koolikott:materjal:21725) + (Kurmo Konsa)
- Võimalusi interaktiivseks õppeks läbi lastekirjanduse (E-koolikott:materjal:5684) + (Külli Kalvist)
- Kakukaamera (E-koolikott:materjal:6416) + (Lasteaialapsed)
- Erialase tööohutuse alused (E-koolikott:materjal:21114) + (Lea Kimber-Kaarmaa)
- Põhiline raadiolainetest raadionavigatsioonis (E-koolikott:materjal:21285) + (Leho Roots)
- Tervisejooks. Südamelöögisagedus (E-koolikott:materjal:21391) + (Leila Merilo)
- Masinjoonestamine (E-koolikott:materjal:21366) + (Lembit Miil)
- Inimeseõpetus 50-96, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12264) + (Lemme Randma)
- Keemia töölehed 26-32, 9. keelekümblusklassile (E-koolikott:materjal:22303) + (Liina Karolin-Salu)
- Maarja Kangro ja Urmas Vadi loomingu võrdlev analüüs (E-koolikott:materjal:4695) + (Liisi Lehtsaar)
- Ametikohtumised (E-koolikott:materjal:21839) + (Lilia Knõs-Krjukov)
- Materjaliõpetus (E-koolikott:materjal:21356) + (Ljubov Fesko;Tiiu Krist)
- Nimetav kääne: Te suitsetate ja räägite (Ebanormaalne) (Lünk:materjal:13) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Elu kerguse sõnade peale ta ainult võpatanud (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:14) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Ma olen suurte saalide ja avarate akendega (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:15) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Esimest korda meenunud kõik järgnev talle kui (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:16) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Lõbus on ju seegi et aidamehe ja (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:17) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Ma käisin sageli Peterburis tol ajal Leningradis (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:18) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Nüüd põles ta elutoas ikka mõni küünal (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:19) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Paks mälestustekaustik olnud Kaarlil juba põlvedel valmis (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:20) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Pärast paari ööpäeva pikkust ekslemist saab ta (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:21) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Järgmisel kevadsuvel ehitati uus punker ja sügisel (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:22) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Olin nagu kahe joone värvi ja piiri (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:23) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Tõsi lahingu kirjeldus oli teda rängasti puudutanud (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:24) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Mina ei suuda oma isa surma asjaolusid (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:25) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Seejärel olevat ta näinud unes et istub (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:26) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Mis Saarmase lapsepõlvesõbrast agent Ustavast sai kirjas (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:27) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Materjalide kontrolli käigus on kindlaks tehtud et (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:28) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Operatiivgruppi juhtinud Anton Morozovi seletusest nähtub et (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:29) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: 1 Inimsusevastaste kuritegude sealhulgas genotsiidi toimepanemise eest (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:30) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Siis peaks ametliku vastuse koostaja politseidirektoriks tituleeritud (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:31) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Ei olnud (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:32) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Olen jah ütles ta tasa (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:33) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Sain aru et ema on oma otsuse (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:34) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Kuigi ta mõistnud et muudetud võivad olla (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:35) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: See oli hirmus aeg ütleb Vilma uurijale (AHASVEERUSE UNI) (Lünk:materjal:36) + (Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)