Lehele Mall:ROKOpivaljund viitavad järgmised leheküljed:
Näita (eelmised 50 | järgmised 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)- Mall:RÕKOpivaljund (ümbersuunamislehekülg) (← lingid)
- Oskab oma seisukohti väljendada ning sõnastab vajaduse korral eriarvamuse; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Esitab kuuldu ja loetu põhjal küsimusi, teeb järeldusi ning annab hinnanguid; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Oskab kuuldu ja loetu nii suulises kui ka kirjalikus vormis kokku võtta; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Oskab nii suhtlust kui ka teemasid algatada, arendada, tõrjuda ja katkestada; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Oskab eakohastel teemadel arutleda ja probleemülesandeid lahendada ning osaleb diskussioonides; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Kasutab asjakohaseid suulise ja kirjaliku suhtlemise tavasid ja võimalusi. (kasutamine mallina) (← lingid)
- Tunneb peamisi tekstiliike, nende põhijooni ning kasutamise võimalusi; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Loeb ja kuulab sihipäraselt, kriitiliselt ning arusaamisega nii oma huvivaldkondade kui ka õpi- ja elutarbelisi tekste; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Teab, et teksti väljenduslaad oleneb teksti kasutusvaldkonnast, liigist ja autorist; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Suudab kasutatud keelevahendite kohta järeldusi teha ning märkab kujundlikkust mõjutusvahendina; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Seostab omavahel teksti, seda toetavat tabelit, pilti ja heli; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Oskab tekste võrrelda; osutab, mis tekstis on arusaamatuks jäänud; suudab teksti kohta küsimusi ja vastuväiteid esitada, arvamust avaldada, teksti vahendada ja kokku võtta, kommenteerida, tõlgendada ning oma kogemuse ja mõtetega seostada; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Kasutab omandatud keele- ja tekstimõisteid teksti tõlgendamisel, seoste loomisel ning tekstile reageerides. (kasutamine mallina) (← lingid)
- Leiab tekstiloomeks vajalikku teavet raamatukogust ja internetist, valib kriitiliselt teabeallikaid ning osundab neid sobivas vormis; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Tunneb kirjutamiseks ja esinemiseks valmistumise etappe; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Oskab suuliselt esineda (tervitab, võtab sõna, koostab ning peab lühikese ettekande ja kõne); (kasutamine mallina) (← lingid)
- Oskab eesmärgipäraselt kirjutada, eri liiki tekste (referaat, kirjand, kommentaar, arvamusavaldus, elulugu, avaldus, seletuskiri) korrektselt vormistada ning suuliselt esitada; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Seostab oma kirjutise ja esinemise sündmuse või toimingu eesmärgiga, vahendab kuuldud ja loetud tekste sobiva pikkuse ja täpsusega, viidates allikale; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Põhjendab ning avaldab viisakalt ja asjakohaselt arvamust ja seisukohta sündmuse, nähtuse või teksti kohta nii suuliselt kui ka kirjalikult; (kasutamine mallina) (← lingid)
- Oskab kasutada omandatud keele- ja tekstimõisteid nii tekste luues kui ka seostades. (kasutamine mallina) (← lingid)
- Taandab ja laiendab algebralist murdu ning liidab, lahutab, korrutab ja jagab algebralisi murde, sh liidab ja lahutab nii ühenimelisi kui ka erinimelisi murde (kasutamine mallina) (← lingid)
- Selgitab funktsiooni perioodilisuse mõistet ning leiab siinus-, koosinus- ja tangensfunktsiooni perioodi (kasutamine mallina) (← lingid)
- Joonestab siinus-, koosinus- ja tangensfunktsiooni graafikuid ning loeb graafikult funktsioonide omadusi (kasutamine mallina) (← lingid)
- Leiab lihtsamate trigonomeetriliste võrrandite üldlahendid ja erilahendid etteantud piirkonnas, lahendab lihtsamaid trigonomeetrilisi võrratusi (kasutamine mallina) (← lingid)