| Foneemianalüüs ja tähtede tundmine (Lühikeste sõnade konstrueerimine), fail 3 ül 122 (EIS:ülesanne:26855) | Foneemianalüüs ja tähtede tundmine (Lühikeste sõnade konstrueerimine), fail 3 ül 122 |
| Funktsionaalne lugemisoskus , 1, ül.133 (EIS:ülesanne:26895) | Funktsionaalne lugemisoskus , 1, ül.133 |
| Funktsionaalne lugemisoskus , 2, ül.134 (EIS:ülesanne:26896) | Funktsionaalne lugemisoskus , 2, ül.134 |
| Helide loendamine 1 (EIS:ülesanne:26301) | Helide loendamine 1 |
| Hinnang tegevusele/ tulemustele (ül nr 116), 1 (EIS:ülesanne:26783) | Hinnang tegevusele/ tulemustele (ül nr 116), 1 |
| Hulkade võrdlemine (kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“) (EIS:ülesanne:26045) | Hulkade võrdlemine (kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“) |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 4 (EIS:ülesanne:26357) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 4 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 5 (EIS:ülesanne:26358) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 5 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 6 (EIS:ülesanne:26367) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 6 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 7 (EIS:ülesanne:26416) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 7 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 8 (EIS:ülesanne:26417) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 8 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 9 (EIS:ülesanne:26418) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 9 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“; „vähem kui“; „rohkem kui“ 1 (EIS:ülesanne:26517) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“; „vähem kui“; „rohkem kui“ 1 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“; „vähem kui“; „rohkem kui“ 2 (EIS:ülesanne:26518) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“; „vähem kui“; „rohkem kui“ 2 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“; „vähem kui“; „rohkem kui“ 3 (EIS:ülesanne:26519) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“; „vähem kui“; „rohkem kui“ 3 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“; „vähem kui“; „rohkem kui“ 4 (EIS:ülesanne:26520) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“; „vähem kui“; „rohkem kui“ 4 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“; „vähem kui“; „rohkem kui“ 5 (EIS:ülesanne:26521) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid „sama palju“; „vähem kui“; „rohkem kui“ 5 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid: „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 2 (EIS:ülesanne:26049) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid: „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 2 |
| Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid: „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 3 (EIS:ülesanne:26050) | Hulkade võrdlemine kasutades mõisteid: „sama palju“, „vähem kui“, „rohkem kui“ 3 |
| Huvi ( 119) 1c (EIS:ülesanne:26795) | Huvi ( 119) 1c |
| Huvi (EIS:ülesanne:25891) | Huvi |
| Huvi (EIS:ülesanne:27251) | Huvi |
| Huvi (EIS:ülesanne:27252) | Huvi |
| Huvi 1a ( 119) (EIS:ülesanne:26787) | Huvi 1a ( 119) |
| Järeldamine. Rea jätkamine 1 (EIS:ülesanne:26676) | Järeldamine. Rea jätkamine 1 |
| Järjestamis- ja järeldamisoskus. Seeriapiltide järjestamine (EIS:ülesanne:26675) | Järjestamis- ja järeldamisoskus. Seeriapiltide järjestamine |
| Kujundite leidmine ümbritsevast 1 76 TP (EIS:ülesanne:26597) | Kujundite leidmine ümbritsevast _ 1 76 TP |
| Kujundite leidmine ümbritsevast 2 77 TP (EIS:ülesanne:26599) | Kujundite leidmine ümbritsevast _ 2 77 TP |
| Kujundite leidmine ümbritsevast 3 78 TP (EIS:ülesanne:26600) | Kujundite leidmine ümbritsevast _ 3 78 TP |
| Kujundite tundmine (EIS:ülesanne:26592) | Kujundite tundmine |
| Kujundite tundmine 1 71 TP (EIS:ülesanne:26584) | Kujundite tundmine _ 1 71 TP |
| Kuulmistaju, leia samasugune heli 1 (EIS:ülesanne:26578) | Kuulmistaju, leia samasugune heli 1 |
| Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 1 (EIS:ülesanne:26667) | Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 1 |
| Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 1 (EIS:ülesanne:26799) | Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 1 |
| Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 2 (EIS:ülesanne:26668) | Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 2 |
| Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 2 (EIS:ülesanne:26892) | Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 2 |
| Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 3 (EIS:ülesanne:26669) | Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 3 |
| Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 3 (EIS:ülesanne:26893) | Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 3 |
| Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 4 (EIS:ülesanne:26670) | Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 4 |
| Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 4 (EIS:ülesanne:26894) | Kuulmistaju, nägemistaju, tähelepanu 4 |
| Kuulmistaju, tähelepanu, töömälu 1 (EIS:ülesanne:26671) | Kuulmistaju, tähelepanu, töömälu 1 |
| Kuulmistaju, tähelepanu, töömälu 2 (EIS:ülesanne:26672) | Kuulmistaju, tähelepanu, töömälu 2 |
| Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 1 (EIS:ülesanne:26410) | Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 1 |
| Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 2 (EIS:ülesanne:26411) | Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 2 |
| Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 3 (EIS:ülesanne:26412) | Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 3 |
| Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 4 (EIS:ülesanne:26413) | Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 4 |
| Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 5 (EIS:ülesanne:26414) | Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 5 |
| Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 6 (EIS:ülesanne:26415) | Matemaatika: esemete asukoht, mitmes? 6 |
| Numbrimärkide ja arvunimetuste tundmine (EIS:ülesanne:26747) | Numbrimärkide ja arvunimetuste tundmine |
| Numbrimärkide ja arvunimetuste tundmine 2 (EIS:ülesanne:26748) | Numbrimärkide ja arvunimetuste tundmine 2 |