| Haridus:opivaljundiValdkond | Haridus:opivaljundiOppeaine | Haridus:opivaljundiTeema | Haridus:kooliaste | Haridus:klass | Haridus:eeldab |
---|
Algatab nii suhtlust kui ka teemasid | | | | III kooliaste | 8. klass 9. klass | Kasutab asjakohaseid suulise ja kirjaliku suhtlemise tavasid ja võimalusi |
Analüüsib abiootiliste ja biootiliste tegurite toime graafikuid ning toob rakenduslikke näiteid | | | | IV kooliaste | 8. klass | Selgitab näidete põhjal muutuva suuruse ja funktsiooni olemust |
Analüüsib aine- ja energiavahetuse erinevate protsesside omavahelisi seoseid | | | | III kooliaste | 8. klass | |
Analüüsib bakterite ja algloomade tähtsust inimtegevuses | | | | III kooliaste | 8. klass | |
Analüüsib bakterite ja algloomade tähtsust looduses | | | | III kooliaste | 8. klass | |
Analüüsib bioloogiateadmiste ja -oskuste vajalikkust erinevates elukutsetes | | | | III kooliaste | 7. klass | |
Analüüsib diagrammidel ja tabelites esitatud infot mittepäriliku muutlikkuse ulatusest | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib diagrammidel ja tabelites esitatud infot ökoloogiliste tegurite mõju kohta organismide arvukusele | | | | III kooliaste | 8. klass | Kontrollib tabelina antud suuruste järgi, kas on tegemist pöördvõrdelise sõltuvusega Illustreerib arvandmestikku tulp- ja sirglõikdiagrammiga Kogub lihtsa andmestiku, koostab sagedustabeli ning arvutab aritmeetilise keskmise Loeb andmeid tulp- ja sektordiagrammilt Oskab lugeda kliimadiagrammi |
Analüüsib disainiobjekte esteetilisuse seisukohast | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib disainiobjekte uuenduslikkuse seisukohast | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib disainiobjekte ökoloogilisuse seisukohast | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib eesti pärimusmuusika tänapäevaseid tõlgendusi | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib enda ja oma pere tarbimist | | | | II kooliaste | 6. klass | |
Analüüsib enda kehalist vormisolekut | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib eri ajastute kunstiteoseid näitusel | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib erinevate selgroogsete loomade osa inimtegevuses | | | | III kooliaste | 7. klass | |
Analüüsib erinevate selgroogsete loomade osa looduses | | | | III kooliaste | 7. klass | |
Analüüsib erinevate selgroogsete loomade osa looduses ja inimtegevuses | | | | III kooliaste | 7. klass | |
Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa inimtegevuses | | | | III kooliaste | 8. klass | |
Analüüsib erinevate selgrootute loomade osa looduses | | | | III kooliaste | 8. klass | |
Analüüsib etteantud piirkonna looduslike tingimuste ja majanduse seoseid | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib hingamiselundkonna ehituse ja talitluse kooskõla | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib infot loomade kaitse, püügi ja jahi kohta | | | | III kooliaste | 7. klass | |
Analüüsib inimese vereringeelundkonna jooniseid ja skeeme | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib inimtegevuse mõju keskkonnale | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib inimtegevuse mõju loodusele | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib ja lahendab iseseisvalt eri tüüpi ühe- ja kahetehtelisi tekstülesandeid ning hindab õpetaja abiga ülesande lahendamisel saadud tulemuse reaalsust | | | | I kooliaste | | Valdab korrutustabelit (korrutab ja jagab peast ühekohalise arvuga 100 piires) Määrab õige tehete järjekorra avaldises (sulud, korrutamine/jagamine, liitmine/lahutamine) Arvutab nimega arvudega (lihtsamad juhud) Kasutab mõõtes sobivaid mõõtühikuid, kirjeldab mõõtühikute suurust endale tuttavate suuruste kaudu Teisendab pikkus-, massi- ja ajaühikuid (valdavalt ainult naaberühikuid) |
Analüüsib jooniseid ja skeeme hingamiselundkonna ehitusest | | | | III kooliaste | 9. klass | Tunneb joonisel ära hingamiselundkonna |
Analüüsib kaardi järgi rahvastiku paiknemist Euroopas, sh Eestis | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib keemilise reaktsiooni võrrandis sisalduvat (kvalitatiivset ja kvantitatiivset) infot | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib kehasisese ja kehavälise viljastumise ning lootelise arengu eeliseid selgroogsete loomade rühmadel ning toob selle kohta näiteid | | | | III kooliaste | 7.klass | |
Analüüsib keskkonna säästmise võimalusi | | | | III kooliaste | 8. klass | |
Analüüsib lahk- ja liitsugulisuse eeliseid selgrootute loomade erinevatel rühmadel | | | | III kooliaste | 8. klass | |
Analüüsib liikide tekke ja muutumise üldist kulgu | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib linna- ja maaelu erinevusi | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib linnade tekke, asukoha ja arengu vahelisi seoseid Euroopas, sh Eestis | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib loodusressursside, tööjõu, kapitali ja turgude mõju Eesti majandusele | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib munaraku viljastumist mõjutavaid tegureid | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib muusikat kirjalikult või muul looval viisil | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib muusikat suuliselt | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib mõningate tähtsamate anorgaaniliste ühendite (H2O, CO, CO2, SiO2, CaO, HCl, H2SO4, NaOH, Ca(OH)2, NaCl, Na2CO3,NaHCO3, CaSO4, CaCO3 jt) peamisi omadusi | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib mõningate tähtsamate anorgaaniliste ühendite peamisi omadusi | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla eritusfunktsiooni täites.väärtustab naha tervishoiuga seotud tervislikku eluviisi | | | | III kooliaste | | |
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kaitsefunktsiooni täites | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla kompimisfunktsiooni täites | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib naha ehituse ning talitluse kooskõla termoregulatsiooni funktsiooni täites | | | | III kooliaste | 9. klass | |
Analüüsib oma eagrupile mõeldud visuaalse meedia sõnumeid | | | | II kooliaste | | |
Analüüsib osoonikihi lagunemist saastamise tagajärjel | | | | III kooliaste | 8. klass | |
Analüüsib osoonikihi tähtsust | | | | III kooliaste | 8. klass | |