Search by property
Allikas: oppekava.edu.ee
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
List of results
- JAVA programmeerimine (E-koolikott:materjal:21292) + (Mario Metshein)
- PIENIHALKAISIJAISTEN PUTKIEN ORBITAALI-TIG-HITSAUS AKER YARDSILLA (E-koolikott:materjal:21421) + (Marko Karppinen;Juha Kotamies;Eero Nykänen)
- Iseloodiva lasernivelliiri kasutamine (E-koolikott:materjal:22074) + (Marko Laanes)
- Amatöörraadioside (E-koolikott:materjal:21288) + (Mart Noorma)
- Klassikalise geneetika leksikon (E-koolikott:materjal:317) + (Mart Viikmaa)
- UNIX operatsioonisüsteemide baasõpe (E-koolikott:materjal:21323) + (Martin Mehine)
- \Mis toimub ettevõttes? Ettevõtte hindamine ja arendamine\"""" (E-koolikott:materjal:2078) + (Merle Varendi)
- Rijksmuseum - virtuaalmuuseum (E-koolikott:materjal:4071) + (Netherlands)
- Insenerigraafika I (E-koolikott:materjal:21367) + (Olga Ovtšarenko)
- Eesti keele digitaalne õppematerjal III kooliastmele (E-koolikott:materjal:5478) + (Piret Joalaid Piret Järvela Erika Rammul Kadri Sõrmus Helja Kirber Anu Petermann jt)
- Eesti muldadest põllumehele (E-koolikott:materjal:21171) + (Priit Penu)
- Läänemeri (E-koolikott:materjal:24699) + (Põhikooliõpilased)
- Matemaatika 80-100, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12436) + (Põhikooliõpilased Aivar Kauge;Malle Saks;Kaire Vahi)
- Füüsika, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12459) + (Põhikooliõpilased Enn Pärtel)
- Loodusõpetus 66-97, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12278) + (Põhikooliõpilased Enn Pärtel)
- Ringjoon ja ring (E-koolikott:materjal:7742) + (Põhikooliõpilased Heli Järve)
- Leia seened (E-koolikott:materjal:23674) + (Põhikooliõpilased Ilotana Haalen)
- Õpperobootika oskussõnastik (E-koolikott:materjal:11129) + (Põhikooliõpilased Janika Leoste)
- Характер. Внешность. Семья. (E-koolikott:materjal:10916) + (Põhikooliõpilased Jelena Bronskaja)
- Характер. (E-koolikott:materjal:10915) + (Põhikooliõpilased Jelena Bronskaja)
- Спорт. (E-koolikott:materjal:10914) + (Põhikooliõpilased Jelena Bronskaja)
- Omastavad omadussonad vene keeles. (E-koolikott:materjal:10909) + (Põhikooliõpilased Juri Jufkin)
- Muusikamaa. 2. klassi muusikaõpik (E-koolikott:materjal:24068) + (Põhikooliõpilased Kai Anier;Maia Muldma)
- Inimeseõpetus 1-49, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12263) + (Põhikooliõpilased Lemme Randma)
- Keemia 43-52, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12466) + (Põhikooliõpilased Liina Karoli-Salu)
- Keemia töölehed 43-52, 9. keelekümblusklassile (E-koolikott:materjal:22305) + (Põhikooliõpilased Liina Karolin-Salu)
- Matemaatika 74-82, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12370) + (Põhikooliõpilased Malle Saks;Ülle Reinson)
- Matemaatika 33-44, keelekümblus (E-koolikott:materjal:12299) + (Põhikooliõpilased Malle Saks;Ülle Reinson)
- Категория рода в русском языке. (E-koolikott:materjal:10910) + (Põhikooliõpilased Mare Lilleorg)
- Цвета. (E-koolikott:materjal:10913) + (Põhikooliõpilased Oksana Johannes)
- Omastav kääne: Ema kes alustab keset tänavat täiesti lollakat (KUIDAS ELAD + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Mis ta tegi siis kui ma üksvahe (KUIDAS ELAD + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Jah mis puutub teiste inimeste valitsemisse siis (KUIDAS ELAD + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: “Mis on ” küsis vaikne hele hääl (KUIDAS ELAD + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Enn Sinivald teadis kui ta ei koori (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Aastat viis või kuus tagasi neil põnevatel (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Tuul oli vaibumas (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: See oli ikka veel seesama tee aga (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: See polnud Soojärv vaid Naadi (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Ahvatlus võttis Mehis Sinivaldi turja kuumaks tõmmata (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Tagasiteel keerasid nad vallseljakult alla Soojärve rabasse (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Laua taga istuv mees võis küll aimata (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Jalad viisid kohale võti sobis ja sees (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Koolimaja jäi teest pisut eemale kõrge kuuseheki (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Tuli toob mälestusi (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Nad olid parkinud oma porise veoautologu kuhugi (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Nad sisenesid mingisse ruumi ja see oli (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Nagu elu kaalul rebis tüdruk seda enda (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Enn taipas isa näeb küll teda ei (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Ta pani foto käest ja käsi kobas (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Mitut puhku oli Maia jutus esinenud keegi (Kõik + (Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)