Search by property
Allikas: oppekava.edu.ee
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
List of results
- Läbiva teema „Tervis ja ohutus“ ohutuse alateema õpetajaraamat gümnaasiumile (E-koolikott:materjal:10174) + (Diana Haak;Juta Jaani jt)
- Läbiva teema „Tervis ja ohutus“ õpetajaraamat III kooliastmele (E-koolikott:materjal:10173) + (Diana Haak;Juta Jaani jt)
- Läbiva teema „Tervis ja ohutus“ ohutuse alateema õpetajaraamat II kooliastmele (E-koolikott:materjal:10172) + (Diana Haak;Juta Jaani jt)
- Läbiva teema „Tervis ja ohutus“ ohutuse alateema õpetajaraamat alusharidusele (E-koolikott:materjal:10170) + (Diana Haak;Juta Jaani jt)
- Läbiva teema „Tervis ja ohutus“ ohutuse õpetajaraamatu üldine osa (E-koolikott:materjal:10169) + (Diana Haak;Juta Jaani jt)
- Läbiva teema „Tervis ja ohutus“ ohutuse alateema õpetajaraamat I kooliastmele (E-koolikott:materjal:21564) + (Diana Haak;Juta Jaani jt.)
- „Eesti uusima aja kirjandus”. Töölehtede kogumik gümnaasiumiõpilastele (E-koolikott:materjal:3430) + (Diana Joassoone Annelii Juhkama Leili Sägi)
- Väike murdesõnastik, Interneti-versioon (E-koolikott:materjal:1753) + (E. Juhkam jt)
- Kinnisvara automaatika (E-koolikott:materjal:21139) + (Eduard Bezrodnov)
- Kinnisvara automaatika (E-koolikott:materjal:21137) + (Eduard Bezrodnov)
- Mehhatroonikaseadmed (E-koolikott:materjal:21284) + (Eduard Brindfeldt)
- Pneumaatika II (E-koolikott:materjal:21186) + (Eduard Brindfeldt)
- Pneumaatika I (E-koolikott:materjal:21185) + (Eduard Brindfeldt)
- Mehhatroonikaseadmed (E-koolikott:materjal:21282) + (Eduard Brindfeldt;Urmo Lepiksoo)
- Programmeeritavad kontrollerid tööstusautomaatikas (E-koolikott:materjal:21279) + (Eduard Brindfeldt;Urmo Lepiksoo)
- Siemens LOGO! kontroller (E-koolikott:materjal:21278) + (Eduard Brindfeldt;Urmo Lepiksoo)
- Automatiseerimine (E-koolikott:materjal:21277) + (Eduard Brindfeldt;Urmo Lepiksoo)
- Täiturseadmed tööstusautomaatikas (elektriajamid, pneumoajamid) (E-koolikott:materjal:21189) + (Eduard Brindfeldt;Urmo Lepiksoo)
- Pallilahing ülaltsööduga (E-koolikott:materjal:21026) + (Eesti Koolispordi Liit)
- Võrkpalli altsööt (E-koolikott:materjal:20985) + (Eesti Koolispordi Liit)
- Jalgpall (E-koolikott:materjal:6863) + (Eesti Koolispordiliit Eesti Jalgpalli Liit)
- Elektrimasinad (E-koolikott:materjal:21142) + (Ekaterina Shadrina)
- Ettevõtlikkusest ettevõtteni. Töövihik (E-koolikott:materjal:21694) + (Elbe Metsatalu;Talvi Järv;Aet Kull;Aili Ohlau;Virve Rajamäe;Toomas Saal;Helvi Teigar)
- Lastekaitsetöö kohalikus omavalitsuses (E-koolikott:materjal:20749) + (Erki Korp;Reet Rääk)
- Füüsika õpik 8. klassile (E-koolikott:materjal:23783) + (Erkki Tempel)
- Kübervaldkonna seadused kelmuste ja piraatluse teemadel (E-koolikott:materjal:7785) + (Gümnaasiumiõpilased;Põhikooliõpilased)
- Raudteeohutus. Õppematerjal III kooliastmele (E-koolikott:materjal:9413) + (Halliki Harro-Loit;Juta Jaani;Diana Haak;Jaanika Piksööt;Margus Meius;Triinu Uiboleht;Kristel Künnap;Tamo Vahemets;Ain Saarep)
- Elektroonikakomponendid (E-koolikott:materjal:21332) + (Hans Toomla)
- Elektroonikakomponendid II (E-koolikott:materjal:21331) + (Hans Toomla)
- Omastav kääne: Tõnu sidus külmast kohmetunud käega oma jopepaelu (Tormine rand + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Sina ole vait riidles Ernesaks (Tormine rand + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Just nimelt kiitis Ott takka (Tormine rand + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Terve igaviku olen ma olnud teel karjus (Tormine rand + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: No see on juba ilmne jama mõtles (Tormine rand + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Ma usun et ta leiab endale viimase (Tormine rand + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Osavalt nokaga raiudes siit-sealt palukesi rebides ja (Tormine rand + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Loomaaeda jõudnud pressis ta end läbi katkise (Tormine rand + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Rinnad on tal okei pringid paraja suurusega (Päästke mind + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Merel tegi proovistarte ja grupeerumisi luigeparv valmistus (Päästke mind + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Jälle tikkus pähe kavatsus lõpetada see jama (Päästke mind + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Omastav kääne: Riietasin end oma toas kähku ümber pistsin (Päästke mind + (Harjutus nimisõna; omastav meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- 1. isik: Jäin uuesti magama ärkasin ja uinusin jälle (Päästke mind + (Harjutus tegusõna; esimene pööre meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- 1. isik: “Ma vihkan seda päeva mil ma otsustasin (Päästke mind + (Harjutus tegusõna; esimene pööre meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Isikuline tegumood: Olin autos koos lastega mootor käis pea (Päästke mind + (Harjutus tegusõna; isikuline meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Isikuline tegumood: Metsa servale jõudnud istus Prim veel korraks (Tormine rand + (Harjutus tegusõna; isikuline meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Isikuline tegumood: Alles nüüd sai Prim aru et tema (Tormine rand + (Harjutus tegusõna; isikuline meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Isikuline tegumood: Oleme küll juba vanad toolid kes sündisid (Tormine rand + (Harjutus tegusõna; isikuline meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Isikuline tegumood: Ott ronis voodist välja ja läks trussikute (Tormine rand + (Harjutus tegusõna; isikuline meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)
- Isikuline tegumood: Sir Galahad mäletas veel Merlinit (Tormine rand + (Harjutus tegusõna; isikuline meieoma.ee Riiklik õppekava Põhikooliõpilased Peep Küngas Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele.)