Tehnoloogiaõpetus: Disain ja joonestamine

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 2. veebruar 2021, kell 13:28 kasutajalt PeepKungas (arutelu | kaastöö)
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)


Tehnoloogiaõpetus: Disain ja joonestamine
Nimetus Tehnoloogiaõpetus
Maht
Ainevaldkond Tehnoloogia
Õppeaine Tehnoloogiaõpetus
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass
Seotud teemad Disain ja joonestamine (EstCORE:30247)

Õppeprotsess Tehnoloogiaõpetus

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Disain ja joonestamine (EstCORE:30247)

Õpiväljundid

  1. Planeerib ülesande
  2. Kavandab eseme
  3. Esitleb eset võimaluse korral IKT vahenditega
  4. Lahendab probleemülesandeid
  5. Teab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi
  6. Kasutab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi
  7. Teab pinnakatete omadusi
  8. Teab pinnakatete omadusi
  9. Arvestab ergonoomika põhireegleid ning oskab neid töös rakendada
  10. loeb skeeme
  11. loeb lihtsat koostejoonist
  12. loeb lihtsat ehitusjoonist
  13. joonestab jõukohast tehnilist joonist
  14. vormistab joonist või skeemi.

Õppematerjal

Selle teemaga (Disain ja joonestamine (EstCORE:30247)) on seotud järgnev õppematerjal:

 AinevaldkondÕppeaineKooliaste
Pliiatsitopsi 3D modelleerimine (SketchUp) (E-koolikott:materjal:9936)TehnoloogiaTehnoloogiaõpetusIII kooliaste

Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

Tehnoloogia analüüsimine: positiivsed ja negatiivsed mõjud. Eetilised tõekspidamised tehnoloogiliste võimaluste rakendamisel. Ressursside säästlik tarbimine. Töömaailm ja töö planeerimine. Tooraine ja tootmine. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia. Tehnoloogilise maailma tulevikuperspektiivid.