Kehaline kasvtus: Tantsuline liikumine

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 28. detsember 2020, kell 12:40 kasutajalt IngeRaudsepp (arutelu | kaastöö)
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)


Kehaline kasvtus: Tantsuline liikumine
Nimetus Kehaline kasvatus
Maht
Ainevaldkond Kehaline kasvatus
Õppeaine
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass 8. klass
Seotud teemad Tantsuline liikumine (EstCORE:30260)

Õppeprotsess Kehaline kasvatus

Eesmärgid

kirjeldab kehalise aktiivsuse mõju tervisele ja töövõimele ning selgitab regulaarse liikumisharrastuse vajalikkust, analüüsib enda igapäevast kehalist aktiivsust, sh liikumisharrastust ning annab sellele hinnangu; omandab põhikooli ainekavva kuuluvate spordialade/liikumisviiside tehnika, suudab õpitud spordialasid/liikumisviise iseseisvalt sooritada; järgib ohutus- ja hügieeninõudeid kehalise kasvatuse tundides, tunnivälistel spordiüritustel ning iseseisvalt liikudes, sportides ja liigeldes, oskab vältida ohuolukordi ning teab, mida teha liikudes/sportides juhtuda võivate õnnetuste korral; järgib sportides/liikudes reegleid ja võistlusmäärusi, liigub/spordib keskkonda hoides, oma kaaslasi austades ja nendega koostööd tehes, selgitab ausa mängu põhimõtete realiseerimist spordis ja elus; oskab nimetada Eesti üld- ja noorte tantsupidude tähtsamaid sündmusi, tunneb Eesti üld- ja noorte tantsupidude traditsiooni; harjutab aktiivselt kehalise kasvatuse tundides, tunneb huvi koolis ja/või väljaspool toimuvate spordi- ja tantsuürituste vastu, võtab neist osa võistleja, osaleja, pealtvaataja, kohtuniku või korraldajate abilisena; harrastab liikumist/sportimist iseseisvalt ja/või koos kaaslastega, soovib õppida (sh iseseisvalt) uusi kehalisi harjutusi ja liikumisviise ning omandada iseseisvaks liikumisharrastuseks vajalikke teadmisi, hindab oma võimeid ja huvisid ning mõistab, kuidas huvi, võimed ja oskused võimaldavad kujundada püsiva harrastuse ning võivad tulla kasuks tulevikus ameti valikul; teab tervise ja kehakultuuri valdkonnaga seotud ameteid/elukutseid, selle töö eripära ning edasiõppimisvõimalusi.

Põhimõisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Tantsuline liikumine (EstCORE:30260)

Õpiväljundid

  1. oskab tantsida õpitud paaristantse
  2. oskab tantsida rühmatantse
  3. oskab tantsida kombinatsioone autoritantsudest

Õppematerjal

Selle teemaga (Tantsuline liikumine (EstCORE:30260)) on seotud järgnev õppematerjal:

 AinevaldkondÕppeaineKooliaste
Digipädevuse näited kehalises kasvatuses I kooliastmes (E-koolikott:materjal:7253)Kehaline kasvatusKehaline kasvatusAlusharidus
I kooliaste
Digipädevuse näited kehalises kasvatuses II kooliastmes (E-koolikott:materjal:7252)Kehaline kasvatusKehaline kasvatusI kooliaste
II kooliaste
Tantsuline liikumine põhikooli kehalise kasvatuse tunnis, e-raamat (E-koolikott:materjal:3983)Kehaline kasvatusKehaline kasvatusAlusharidus
I kooliaste
II kooliaste
III kooliaste

Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

Tantsud õpetaja valikul vastavalt neidude ja noormeeste arvule klassis. Mõisted, oskussõnad, põhisammud ja kombinatsioonid. Soorollid tantsus Erinevate liikumiste ja stiilide loov kasutamine Traditsioonilisus ja nüüdisaegsus. Tants kui sport. Tants kui kunst ja kultuur. Tants kui meelelahutus

[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]