Angry Birds, lihtne programmeerimine (E-koolikott:materjal:6395)

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 19. aprill 2021, kell 10:11 kasutajalt PeepKungas (arutelu | kaastöö) (Oppematerjal replacement using csv2wiki.pl)
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)


Angry Birds, lihtne programmeerimine (E-koolikott:materjal:6395)
Ulatus
Raskus
Klass 1. klass, 2. klass, 3. klass
Kooliaste I kooliaste
Haridusaste Põhiharidus
Ainevaldkond Valikõppeained
Oppeaine Informaatika
Nimetus Angry Birds, lihtne programmeerimine
Kokkuvõte
Metainfo https://e-koolikott.ee/oppematerjal/6395
Asukoht
Keel et
Õppematerjali liik Mäng
Sihtrühm Põhikooliõpilased
Õppekava Riiklik õppekava
Asutus Code.org
Seotud teema Sisutootmine (EstCORE:30271:42618)
Seotud õpiväljund
Võtmesõnad matemaatika, programmeerimine, arvuti
Autorid

Õppematerjali kirjeldus

{{{kirjeldus}}}

Õppematerjali ülesanded

Õppematerjali failid

Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:


Muu õppematerjal samal teemal

Sama teemaga (Sisutootmine) on seotud järgnev õppematerjal:

 Haridus:seotudTeemaSchema:headline
Angry Birds, lihtne programmeerimine (E-koolikott:materjal:6395)Sisutootmine (EstCORE:30271:42618)Angry Birds, lihtne programmeerimine
Mõistekaartide loomine, ajarünnaku ideede kaardistamine, ettekande koostamine ja esitlemine Mindomo abil (E-koolikott:materjal:9492)Sisutootmine (EstCORE:30271:42618)Mõistekaartide loomine, ajarünnaku ideede kaardistamine, ettekande koostamine ja esitlemine Mindomo abil
QR kodeeritud liisusalm (E-koolikott:materjal:9421)Sisutootmine (EstCORE:30271:42618)QR kodeeritud liisusalm
QR koodid ja nende loomine (E-koolikott:materjal:9422)Sisutootmine (EstCORE:30271:42618)QR koodid ja nende loomine
QR-koodi kasutamine (E-koolikott:materjal:9423)Sisutootmine (EstCORE:30271:42618)QR-koodi kasutamine