Liikluses käitumine ScratchJR rakenduse abil (E-koolikott:materjal:11134)

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 19. aprill 2021, kell 08:40 kasutajalt PeepKungas (arutelu | kaastöö) (Oppematerjal replacement using csv2wiki.pl)
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)


Liikluses käitumine ScratchJR rakenduse abil (E-koolikott:materjal:11134)
Ulatus
Raskus
Klass 6-7
Kooliaste Alusharidus
Haridusaste Alusharidus, Põhiharidus
Ainevaldkond Mina ja keskkond, Valikõppeained
Oppeaine Informaatika
Nimetus Liikluses käitumine ScratchJR rakenduse abil
Kokkuvõte
Metainfo https://e-koolikott.ee/oppematerjal/11134
Asukoht
Keel et
Õppematerjali liik Tunnikava
Sihtrühm Lasteaialapsed, Põhikooliõpilased
Õppekava Riiklik õppekava
Asutus
Seotud teema Sotsiaalne keskkond (EstCORE:10001), Programmeerimine (EstCORE:30292)
Seotud õpiväljund
Võtmesõnad programmeerimine, liiklus, scratchJR
Autorid Taavi Duvin

Õppematerjali kirjeldus

{{{kirjeldus}}}

Õppematerjali ülesanded

Õppematerjali failid

Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:


Muu õppematerjal samal teemal

Sama teemaga (Sotsiaalne keskkond) on seotud järgnev õppematerjal:

 Haridus:seotudTeemaSchema:headline
Inimese- ja ühiskonnaõpetus 8. klassile (E-koolikott:materjal:12171)Sotsiaalne keskkond (EstCORE:10001)Inimese- ja ühiskonnaõpetus 8. klassile
Interneti turvalisus (E-koolikott:materjal:7442)Sotsiaalne keskkond (EstCORE:10001)
Internet suhtlus- ja töökeskkonnana (EstCORE:30271:42615)
Interneti turvalisus
Liikluses käitumine ScratchJR rakenduse abil (E-koolikott:materjal:11134)Sotsiaalne keskkond (EstCORE:10001)
Programmeerimine (EstCORE:30292)
Liikluses käitumine ScratchJR rakenduse abil

,,