Võõrkeeled: Mina ja teised
Võõrkeeled: Mina ja teised | |
---|---|
Nimetus | Mina ja teised |
Maht | 18 |
Ainevaldkond | Võõrkeeled |
Õppeaine | A-võõrkeel |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | II kooliaste |
Klass | 4. klass |
Seotud teemad | Mina ja teised |
Sisukord
Õppeprotsess Mina ja teised
Eesmärgid
1) saab aru lihtsatest igapäevastest väljenditest ja lausetest, lühikestest vestlustest ja tekstidest; 2) saab aru teksti mõttest ja olulisest teabest; 3) oskab kirjutada õpitud sõnavara piires lühikirjeldusi ja -sõnumeid (nt sõnum sõbrale); 4) oskab lühidalt kirjeldada oma lähiümbrust ja inimesi, igapäevaseid toiminguid; 5) tuleb toime väga lihtsates igapäevastes suhtlusolukordades, suudab alustada lühivestlust (nt reageerib küsimustele ja korraldustele); 6) on omandanud esmased teadmised selle maa, kus kõneldakse õpitavat keelt, ja oma kultuuri sarnasuste ja erinevuste kohta; 7) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja strateegiaid, oskab töötada iseseisvalt, paaris ja rühmas; 8) oskab õpetaja abiga seada endale õpieesmärke ning hinnata oma saavutusi.
Põhimõisted
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- oskab lühidalt kirjeldada omaenda ja kaaslase välimust
- oskab rääkida oma perest ja pereliikmete ühistest tegevustest
- saab aru teemakohasest tekstist, arusaamist võib toetada pildimaterjal
- teab lihtsaid viisakusväljendeid, oskab neid suhtlemisel kasutada
Õppematerjal
Selle teemaga (Mina ja teised) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
Rühmatöö: märksõna skeem. Pildi või foto kirjeldamine: paaristöö. Inimeste välimuse kirjeldamine: lugu „Bussipeatuses“. Kuulamisharjutus: sobiva välimuse otsimine töölehelt. Kollaaži valmistamine riietusesemetest, nende nimetustest. Mäng „Kellest on jutt?“ – välimuse kirjeldamine. Perepildi joonistamine ja selle esitlemine (üksi või rühmatööna). Etteütlus õpitud lausemudelitest. Igapäevategevuste piltsõnastik. Pildi ja lause sobitamine kuulamisel/lugemisel. Kuulamise järgi piltide järjestamine. Jah/ei kaartide kasutamine loetud/kuuldud väite kohta. Telefonimäng tegevuste kirjeldamise harjutamiseks. Igapäevaste situatsioonide ettemängimine ühistööna. Viisakusväljendite kogumine tahvlile, viisakusrepliikide sobitamisharjutus. Rollimängud grupis (nt lühivestlused, pere tutvustus). Lühinäidendid klassi ees. Viisakusväljendeid sisaldava laulu õppimine. Ristsõna lahendamine pere igapäevategevuste kohta. Sobiva sisu ja keeleraskusega filmi/multifilmi vaatamine ja selle põhjal nt rollimäng, piltide/lausete seostamine.
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
Kunstiõpetus: perepildi joonistamine, kollaaži valmistamine. Muusikaõpetus: viisakusväljendeid sisaldava laulu õppimine.
Õppesisu
{{{oppesisu}}}