Bit by Bit lahendused (E-koolikott:materjal:24280)

Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 19. aprill 2021, kell 03:12 kasutajalt PeepKungas (arutelu | kaastöö) (Oppematerjal replacement using csv2wiki.pl)
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) | Uuem redaktsioon→ (erin)


Bit by Bit lahendused (E-koolikott:materjal:24280)
Ulatus
Raskus
Klass 0-5, 6-7, 1. klass, 2. klass, 3. klass
Kooliaste Alusharidus, I kooliaste
Haridusaste Põhiharidus
Ainevaldkond Valikõppeained
Oppeaine Informaatika
Nimetus Bit by Bit lahendused
Kokkuvõte
Metainfo https://e-koolikott.ee/oppematerjal/24280
Asukoht
Keel et
Õppematerjali liik Pilt, Mäng, Juhis
Sihtrühm Põhikooliõpilased
Õppekava Riiklik õppekava
Asutus
Seotud teema Sissejuhatus programmeerimisse (EstCORE:30292:42700)
Seotud õpiväljund
Võtmesõnad Autism, Programmeerimismäng
Autorid Alar Voomets

Õppematerjali kirjeldus

{{{kirjeldus}}}

Õppematerjali ülesanded

Õppematerjali failid

Õppematerjaliga on seotud järgnevad failid:


Muu õppematerjal samal teemal

Sama teemaga (Sissejuhatus programmeerimisse) on seotud järgnev õppematerjal:

 Haridus:seotudTeemaSchema:headline
Bit by Bit lahendused (E-koolikott:materjal:24280)Sissejuhatus programmeerimisse (EstCORE:30292:42700)Bit by Bit lahendused
Kuidas lahendada Rakett69 loogikalülituste mõistatust? (E-koolikott:materjal:20603)Sissejuhatus programmeerimisse (EstCORE:30292:42700)Kuidas lahendada Rakett69 loogikalülituste mõistatust?
Milliseid lülitusi teha, et loogikalülituse väljund oleks positiivne? (E-koolikott:materjal:20583)Sissejuhatus programmeerimisse (EstCORE:30292:42700)Milliseid lülitusi teha, et loogikalülituse väljund oleks positiivne?

,