Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine
Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine | |
---|---|
Nimetus | Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine |
Maht | |
Ainevaldkond | Kehaline kasvatus |
Õppeaine | |
Haridusaste | Keskharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7.8.9 klass |
Seotud teemad | Tantsuline liikumine (EstCORE:30260) |
Sisukord
Õppeprotsess Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine
Eesmärgid
kirjeldab kehalise aktiivsuse mõju tervisele ja töövõimele ning selgitab regulaarse liikumisharrastuse vajalikkust, analüüsib enda igapäevast kehalist aktiivsust, sh liikumisharrastust ning annab sellele hinnangu; omandab põhikooli ainekavva kuuluvate spordialade/liikumisviiside tehnika (vt alade õpitulemusi õppesisu alt), suudab õpitud spordialasid/liikumisviise iseseisvalt sooritada; järgib ohutus- ja hügieeninõudeid kehalise kasvatuse tundides, tunnivälistel spordiüritustel ning iseseisvalt liikudes, sportides ja liigeldes, oskab vältida ohuolukordi ning teab, mida teha liikudes/sportides juhtuda võivate õnnetuste korral; kirjeldab oskussõnu kasutades erinevate spordialade võistlusi ja/või tantsuüritusi ning muljeid nendest, kirjeldab lemmikspordiala (või tantsustiili), loetleb sel alal toimuvaid võistlusi/üritusi ning ala tuntumaid esindajaid Eestis ja maailmas; oskab nimetada Eesti üld- ja noorte tantsupidude tähtsamaid sündmusi, tunneb Eesti üld- ja noorte tantsupidude traditsiooni;
Põhimõisted
- paaristants
- rühmatants
- autoritants
- tantsustiil
- aeglane valss
- samba
- džaiv
- labajalavalss
- seltskonnatants
- loovtants
- tantsupidu
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- 1) tantsib õpitud paaris- ja rühmatantse ning kombinatsioone autoritantsudest
- 2) arutleb eri tantsustiilide üle
- 3) teab Eesti tantsupidude ja tantsukultuuri traditsioone.
Õppematerjal
Selle teemaga (Tantsuline liikumine (EstCORE:30260)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Tantsud õpetaja valikul vastavalt neidude ja noormeeste arvule klassis. Mõisted, oskussõnad, põhisammud ja kombinatsioonid. Soorollid tantsus Erinevate liikumiste ja stiilide loov kasutamine Traditsioonilisus ja nüüdisaegsus. Tants kui sport. Tants kui kunst ja kultuur. Tants kui meelelahutus
[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]