Property:Schema:abstract
Allikas: oppekava.edu.ee
3
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Anna lausa oigas pingutusest et mälu teda (TÄISKUU JA TÄNAVALATERN) (Lünk:materjal:25536) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Annalii istus tasakesi voodiservale ja silitas ettevaatlikult (Kohtumine Emaga) (Lünk:materjal:25177) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Arasthavani ja Damara olid ballijärgsel hommikul kaua (Vabaduse kõrgeim määr) (Lünk:materjal:24571) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Arasthavani oli avanud kiivri ja jälgis lahingut (Vabaduse kõrgeim määr) (Lünk:materjal:24537) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Arasthavani vehkis oma rüütlitele käega ja osutas (Vabaduse kõrgeim määr) (Lünk:materjal:24535) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Armukadedus on kahvatute kõrvaltegelastega varjuteater (VARES-BARBARUSE VALITSUS) (Lünk:materjal:25652) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Artur võttis südame rindu otsis Schmidti üles (ARTUR MAGNUSSONI SUUR SÕJASUVI) (Lünk:materjal:25550) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Arturs väljus kandami raskusest tuikudes Galja ahastas (MOSKVA MÄLESTUSED) (Lünk:materjal:25555) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Arutelu milles Lamas del Terryle oli määratud (Vabaduse kõrgeim määr) (Lünk:materjal:24598) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Arvata võib soostus Lembit Piirimäe (Sarmikas mõtleja: kaks romaani ühest mehest) (Lünk:materjal:23925) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Arvatavasti oli see Villule lihtsalt põnevaks elamuseks (KUNINGVESI) (Lünk:materjal:23991) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Arvatavasti sellest samast talvest aga varasemast ajast (Peegelleitnandid) (Lünk:materjal:23827) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Arvatavasti ta niheles ja hingas kuuldavalt nagu (Sarmikas mõtleja: kaks romaani ühest mehest) (Lünk:materjal:23864) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
3. isik: Asefoogti Cirnetta Dhaka oli Zeman vabastanud kõikidest (Capaneusi Harta) (Lünk:materjal:24207) +
Lünktest on mõeldud eesti keele morfoloogia õppimiseks läbi iseseisva harjutamise. Sobib eelkõige kolmandale kooliastmele. +
