Käsitöö: Disain, kavandamine, rahvakunst
Käsitöö: Disain, kavandamine, rahvakunst | |
---|---|
Nimetus | Käsitöö |
Maht | |
Ainevaldkond | Tehnoloogia |
Õppeaine | Käsitöö |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad | Disain, Töö kavandamine ja rahvakunst (EstCORE:30241) |
Sisukord
Õppeprotsess Käsitöö
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- disain
- rahvakunst
- tekstiil
- mood
- ornament
- kompositsioon
- sümbol
- etnograafia
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
2) õpib märkama ja analüüsima rõivastuse sobilikkust sõltuvalt ajast ja kohast, 3) tunneb oma figuuri iseärasusi ja analüüsib enda rõivastust, 4) osaleb moeteemalises diskussioonis, uurib üksi või paaris algallikatest ühte või mitut moe ajajärku, otsib pilte ja koostab esitluse ning tutvustab seda kaaslastele, 5) arutleb koos õpetaja ja kaaslastega moe muutuste üle, 6) õpib mõistma võimaluste paljust loometöös ning on avatud erinevatele inspiratsiooniallikatele, 7) otsib, avastab ja rakendab uudseid ideid oma kavandis ning lahendab kompositsiooniülesandeid, 8) otsib ideid, materjale ja tehnoloogilisi lahendusi ning kavandab isikupäraseid esemeid. 9) osaleb arutelus rahvuslike käsitöötraditsioonide tekkimise ja kujunemise üle, 10) õpib tundma kohalikke rahvarõivaid ning märkama erinevate käsitöötehnikate kasutamist rahvarõivastel, 11) teeb rühmatööd, mille käigus uurib ühe piirkonna rahvarõivaid, tuues näiteid eri tehnikate kasutamise kohta. Esitleb tulemust kaaslastele, 12) teeb muuseumis käies visandab mõnest etnograafilisest esemest visandi ning kasutab seda kavandades ja uut eset luues, 13) õpib märkama erinevusi ja sarnasusi eri kultuuride vahel ning väärtustama kultuuride paljust, 14) kasutab võimaluse korral teiste maade kultuuripärandit eeskujuna oma loomingus.Property "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "1) osaleb aktiivselt arutelus rõivaste sobilikkuse üle, </br>2) õpib märkama ja analüüsima rõivastuse sobilikkust sõltuvalt ajast ja kohast, </br>3) tunneb oma figuuri iseärasusi ja analüüsib enda rõivastust,</br>4) osaleb moeteemalises diskussioonis, uurib üksi või paaris algallikatest ühte või mitut moe ajajärku, otsib pilte ja koostab esitluse ning tutvustab seda kaaslastele, </br>5) arutleb koos õpetaja ja kaaslastega moe muutuste üle,</br>6) õpib mõistma võimaluste paljust loometöös ning on avatud erinevatele inspiratsiooniallikatele,</br>7) otsib, avastab ja rakendab uudseid ideid oma kavandis ning lahendab kompositsiooniülesandeid,</br>8) otsib ideid, materjale ja tehnoloogilisi lahendusi ning kavandab isikupäraseid esemeid.</br>9) osaleb arutelus rahvuslike käsitöötraditsioonide tekkimise ja kujunemise üle, </br>10) õpib tundma kohalikke rahvarõivaid ning märkama erinevate käsitöötehnikate kasutamist rahvarõivastel,</br>11) teeb rühmatööd, mille käigus uurib ühe piirkonna rahvarõivaid, tuues näiteid eri tehnikate kasutamise kohta. Esitleb tulemust kaaslastele,</br>12) teeb muuseumis käies visandab mõnest etnograafilisest esemest visandi ning kasutab seda kavandades ja uut eset luues, </br>13) õpib märkama erinevusi ja sarnasusi eri kultuuride vahel ning väärtustama kultuuride paljust,</br>14) kasutab võimaluse korral teiste maade kultuuripärandit eeskujuna oma loomingus." contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Õppematerjal
Selle teemaga (Disain, Töö kavandamine ja rahvakunst (EstCORE:30241)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}