Tehnoloogia: Kodundus
Allikas: oppekava.edu.ee
Redaktsioon seisuga 18. november 2020, kell 15:34 kasutajalt IngeRaudsepp (arutelu | kaastöö)
Tehnoloogia: Kodundus | |
---|---|
Nimetus | Tehnoloogia: Kodundus |
Maht | |
Ainevaldkond | Tehnoloogia |
Õppeaine | Kodundus |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad | Töö organiseerimine |
Sisukord
Õppeprotsess Tehnoloogia: Kodundus
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- makrotoitained
- mikrotoitained
- toiteväärtus
- toidupüramiid
- valgud
- toidurasv
- süsivesik
- vitamiin
- mineraalaine
- pH-tase
- pakendiinfo
- mõõtühikud
- menüü
- allergia
- toidutalumatus
- taimetoitlus
- dieet
- toitumishäire
- kuumtöötlemine
- külmtöötlemine
- kalkuleerimine
- eelarve
- brutopalk
- netopalk
- reklaam
- säästlik majandamine
- retsept
- kergitamine
- lauakombed
- sisekujundus
- kodumasinad
- puhastusvahendid
- konserveerimine
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- valib koos rühmakaaslastega sündmuse, mida hakatakse korraldama (pidu endale, klassile, õpetajaile)
- arutleb peo eesmärgi ja sellest lähtuvalt erinevate menüüde koostamise võimaluste üle
- koostab peo teemast lähtudes menüü, teeb kalkulatsiooni ning jagab ülesanded
- kasutab menüü koostamiseks kokaraamatuid ja veebilehekülgi
- korraldab peo
- analüüsib peo õnnestumist
- koostab enne õppekäigul osalemist küsimused, lähtudes sihiks oleva asutuse profiilist
- kõneleb pärast õppekäiku enda sobivusest tutvustatud ametikohtadele.
Õppematerjal
Selle teemaga (Töö organiseerimine) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
... more about "Tehnoloogia: Kodundus"
III kooliaste +
Osaleb aktiivselt arutelus kodu korrashoiu vajalikkusest +, Valmistab fantaasiakodu maketi ning põhjendab valitud sisekujundusstiili kasutamist +, Kirjeldab inimesi, kes selles elada võiksid +, Kavandab kodu valguslahenduse, stiili, värvuse, funktsionaalsuse ning toataimede valiku sisekujunduse ja elustiili põhjal +, Analüüsib fantaasiakodus elavate inimeste vahelisi suhteid +, Koostab paaristööna lihtsa kasutusjuhendi kodumasina ohutuks käsitsemiseks +, Osaleb arutelus puhastusvahendite kasutusvõimaluste ja ohutu kasutamise üle +, Teab, mis kriteeriumide alusel valida erinevate materjalide puhul sobivaid puhastusvahendeid +, Täidab töölehe ülesanded, valib toote ja töövahendi +, Annab klassile ülevaate poes olevatest töövahenditest ning puhastusainetest +, Jagab soovitusi puhastusaine ja töövahendi valikuks +, Suudab selgitada (nt kaupluses müüjale), mis otstarbelist puhastusvahendit vaja on +, Oskab puhastusaine järgi valida töövahendi, valiku põhimõtete aluseks võib olla hind, kaubamärk, pH-tase, ökotoode, kogus, pakend, ergonoomilisus + ja Oskab kodumasinaid ohutult käsitseda. +
Tehnoloogia: Kodundus +