Erinevus lehekülje "Kodundus: etikett" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kodundus |seotudAinevaldkond=Tehnoloogia |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7., 8., 9. klass |seotudTeema=Lauakombed ja...')
 
 
1. rida: 1. rida:
 
{{Oppeprotsess
 
{{Oppeprotsess
|nimetus=Kodundus
+
|nimetus=Kodundus: etikett
 
|seotudAinevaldkond=Tehnoloogia
 
|seotudAinevaldkond=Tehnoloogia
 +
|seotudOppeaine=Kodundus
 
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=7., 8., 9. klass
 
|klass=7., 8., 9. klass
 
|seotudTeema=Lauakombed ja etikett (EstCORE:30244)
 
|seotudTeema=Lauakombed ja etikett (EstCORE:30244)
|seotudOpivaljund=1) osaleb aktiivselt etiketi arutelus;
+
|seotudOpivaljund=koostab lähtuvalt ürituse sisust menüü;
2) mõistab, et eri stiili ja otstarbega koosviibimised eeldavat erinevat ettevalmistust;
+
kujundab ja katab laua;  
3) koostab loosi teel saadud peo teemast lähtudes menüü ning katab ja kujundab laua ühele külalisele;
+
vormistab ja kujundab kutse;  
4) saab aru, et peo teema ja laua kujundus peavad moodustama terviku.
+
rõivastub ja käitub ürituse eripära arvestades;  
5) leiab kingituse pakkimiseks ideid ja võimalusi kutses märgitud teema põhjal ning kujundab kingituse pakendi;  
+
mõistab lauakommete tähtsust meeldiva suhtluskeskkonna loomisel;
6) saab aru, et peo teema ja kingitus peavad moodustama terviku ning et oluline on kingituse esteetiline välimus;
 
7) põhjendab kingituse pakendi valikut.
 
8) osaleb arutelus etiketikohase riietuse valiku teemal;
 
9) põhjendab kaasatoodud lipsu või rätiku valikut;
 
10) omandab lipsu ja salli sidumise võtteid;
 
11) oskab siduda lipsu sõlme;
 
12) oskab kasutada erikujuliste rätikute ja sallide seoseid riietuse mitmekesistamiseks, lähtudes koosviibimise laadist;
 
13) teab, mis üritustel kanda lipsu, õlasalli;
 
14) omandab mängides teadmisi rõivastumisest ning seostab riietust ürituse teemaga.
 
15) osaleb aktiivselt arutelus lauakommetest ja furšettlauda sobivatest suupistetest;
 
16) mõistab lauakommete olulisust;
 
17) otsib furšettlaua menüüsse sobivad suupistete retseptid;
 
 
|pohimoiste=etikett, menüü, lauakombed, furšettlaud, suupisted
 
|pohimoiste=etikett, menüü, lauakombed, furšettlaud, suupisted
 +
|oppesisu=Koosviibimiste korraldamine. Kutsed. Erinevate peolaudade kujundamine. Peolaua menüü koostamine Rõivastus ja käitumine vastuvõttudel, koduses peolauas, kohvikus ning restoranis.
 
}}
 
}}

Viimane redaktsioon: 29. jaanuar 2021, kell 14:52


Kodundus: etikett
Nimetus Kodundus: etikett
Maht
Ainevaldkond Tehnoloogia
Õppeaine Kodundus
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad Lauakombed ja etikett (EstCORE:30244)

Õppeprotsess Kodundus: etikett

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

  1. etikett
  2. menüü
  3. lauakombed
  4. furšettlaud
  5. suupisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Lauakombed ja etikett (EstCORE:30244)

Õpiväljundid

  1. Koostab lähtuvalt ürituse sisust menüü
  2. Kujundab ja katab laua
  3. Vormistab ja kujundab kutse
  4. Rõivastub ja käitub ürituse eripära arvestades
  5. Mõistab lauakommete tähtsust meeldiva suhtluskeskkonna loomisel

Õppematerjal

Selle teemaga (Lauakombed ja etikett (EstCORE:30244)) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

Koosviibimiste korraldamine. Kutsed. Erinevate peolaudade kujundamine. Peolaua menüü koostamine Rõivastus ja käitumine vastuvõttudel, koduses peolauas, kohvikus ning restoranis.