Erinevus lehekülje "Kehaline kasvatus: Uisutamine (IIKA)" redaktsioonide vahel
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kehaline kasvatus |seotudAinevaldkond=Kehaline kasvatus |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=8. klass }}') |
|||
2. rida: | 2. rida: | ||
|nimetus=Kehaline kasvatus | |nimetus=Kehaline kasvatus | ||
|seotudAinevaldkond=Kehaline kasvatus | |seotudAinevaldkond=Kehaline kasvatus | ||
+ | |seotudOppeaine=Kehaline kasvatus | ||
|seotudHaridusaste=Põhiharidus | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | ||
− | |kooliaste= | + | |kooliaste=II kooliaste |
− | | | + | |seotudTeema=Uisutamine (EstCORE:30262) |
+ | |eesmark=selgitab kehalise aktiivsuse ja hea rühi tähtsust inimese tervisele ning kirjeldab kehalise aktiivsuse rolli tervislikus eluviisis, kirjeldab oma kehalist aktiivsust/liikumisharrastust; | ||
+ | omandab kooliastme ainekavva kuuluvate kehaliste harjutuste (spordialade/liikumisviiside) tehnika, teab, kuidas õpitud alasid iseseisvalt sooritada, sooritab põhiliikumisviise liigutusvilumuste tasemel; | ||
+ | selgitab kehalise kasvatuse tundides kehtivate ohutus- ja hügieeninõuete ning iseseisva ohutu liikumisharrastuse/liiklemise vajalikkust, järgib ohutus- ja hügieenireegleid kehalise kasvatuse tundides ning tunnivälistel spordiüritustel; | ||
+ | sooritab kontrollharjutusi ja kehalise võimekuse katseid, võrdleb saavutatud tulemusi varasemate tulemustega, valib õpetaja juhendusel rühti ja kehalist võimekust parandavaid harjutusi ja sooritab neid; | ||
+ | mõistab hea käitumise, reeglite järgimise, keskkonda säästva suhtumise ja koostöö tegemise vajalikkust sportimisel/liikumisel, täidab reegleid ja võistlusmäärusi kehalisi harjutusi õppides ning liikudes; | ||
+ | on valmis tegema koostööd (sooritama koos harjutusi, kuuluma ühte võistkonda jne) kõigi kaaslastega, kirjeldab ausa mängu põhimõtete realiseerimist spordis ja teistes tegevustes; | ||
+ | harjutab aktiivselt kehalise kasvatuse tundides, tunneb huvi koolis toimuvate spordi- ja tantsuürituste vastu, võtab neist osa võistleja, osaleja või pealtvaatajana; | ||
+ | oskab sportida/liikuda koos kaaslastega, jagada omavahel ülesandeid, kokku leppida mängureegleid jne; | ||
+ | soovib õppida uusi kehalisi harjutusi ja liikumisviise ning omandada teadmisi iseseisvaks sportimiseks/liikumiseks, osaleb tervisespordiüritustel. | ||
+ | |seotudOpivaljund=sooritab uisutades ülejalasõitu vasakule ja paremale; | ||
+ | kasutab uisutades sahkpidurdust; | ||
+ | uisutab järjest 6 minutit. | ||
+ | |pohimoiste=ülejajasõit, sahkpidurdus, | ||
+ | |oppesisu=Uisutamine erinevate käteasenditega. Ülejalasõit vasakule ja paremale. Sahkpidurdus. | ||
+ | Start, sõit kurvis ja finišeerimine. Kestvusuisutamine. Mängud ja teatevõistlused uiskudel. | ||
}} | }} |
Viimane redaktsioon: 14. juuni 2021, kell 15:12
Kehaline kasvatus: Uisutamine (IIKA) | |
---|---|
Nimetus | Kehaline kasvatus |
Maht | |
Ainevaldkond | Kehaline kasvatus |
Õppeaine | Kehaline kasvatus |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | II kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad | Uisutamine (EstCORE:30262) |
Sisukord
Õppeprotsess Kehaline kasvatus
Eesmärgid
selgitab kehalise aktiivsuse ja hea rühi tähtsust inimese tervisele ning kirjeldab kehalise aktiivsuse rolli tervislikus eluviisis, kirjeldab oma kehalist aktiivsust/liikumisharrastust; omandab kooliastme ainekavva kuuluvate kehaliste harjutuste (spordialade/liikumisviiside) tehnika, teab, kuidas õpitud alasid iseseisvalt sooritada, sooritab põhiliikumisviise liigutusvilumuste tasemel; selgitab kehalise kasvatuse tundides kehtivate ohutus- ja hügieeninõuete ning iseseisva ohutu liikumisharrastuse/liiklemise vajalikkust, järgib ohutus- ja hügieenireegleid kehalise kasvatuse tundides ning tunnivälistel spordiüritustel; sooritab kontrollharjutusi ja kehalise võimekuse katseid, võrdleb saavutatud tulemusi varasemate tulemustega, valib õpetaja juhendusel rühti ja kehalist võimekust parandavaid harjutusi ja sooritab neid; mõistab hea käitumise, reeglite järgimise, keskkonda säästva suhtumise ja koostöö tegemise vajalikkust sportimisel/liikumisel, täidab reegleid ja võistlusmäärusi kehalisi harjutusi õppides ning liikudes; on valmis tegema koostööd (sooritama koos harjutusi, kuuluma ühte võistkonda jne) kõigi kaaslastega, kirjeldab ausa mängu põhimõtete realiseerimist spordis ja teistes tegevustes; harjutab aktiivselt kehalise kasvatuse tundides, tunneb huvi koolis toimuvate spordi- ja tantsuürituste vastu, võtab neist osa võistleja, osaleja või pealtvaatajana; oskab sportida/liikuda koos kaaslastega, jagada omavahel ülesandeid, kokku leppida mängureegleid jne; soovib õppida uusi kehalisi harjutusi ja liikumisviise ning omandada teadmisi iseseisvaks sportimiseks/liikumiseks, osaleb tervisespordiüritustel.
Põhimõisted
- ülejajasõit
- sahkpidurdus
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Sooritab uisutades ülejalasõitu vasakule ja paremale
- Kasutab uisutades sahkpidurdust
- Uisutab järjest 6 minutit.
Õppematerjal
Selle teemaga (Uisutamine (EstCORE:30262)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Uisutamine erinevate käteasenditega. Ülejalasõit vasakule ja paremale. Sahkpidurdus. Start, sõit kurvis ja finišeerimine. Kestvusuisutamine. Mängud ja teatevõistlused uiskudel.