Erinevus lehekülje "Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine |seotudAinevaldkond=Kehaline kasvatus |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=7.,8.,...') |
|||
2. rida: | 2. rida: | ||
|nimetus=Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine | |nimetus=Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine | ||
|seotudAinevaldkond=Kehaline kasvatus | |seotudAinevaldkond=Kehaline kasvatus | ||
− | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=7.,8., 9 klass | |klass=7.,8., 9 klass | ||
|seotudOpivaljund=1) tantsib õpitud paaris- ja rühmatantse ning kombinatsioone autoritantsudest; 2) arutleb eri tantsustiilide üle; 3) teab Eesti tantsupidude ja tantsukultuuri traditsioone. | |seotudOpivaljund=1) tantsib õpitud paaris- ja rühmatantse ning kombinatsioone autoritantsudest; 2) arutleb eri tantsustiilide üle; 3) teab Eesti tantsupidude ja tantsukultuuri traditsioone. | ||
|pohimoiste=standardtants, ladinatants, džaiv, aeglane valss, samba, labajalavalss, seltskonnatants, loovtants | |pohimoiste=standardtants, ladinatants, džaiv, aeglane valss, samba, labajalavalss, seltskonnatants, loovtants | ||
+ | |oppesisu=Tantsud õpetaja valikul vastavalt neidude ja noormeeste arvule klassis. Mõisted, oskussõnad, põhisammud ja kombinatsioonid. Soorollid tantsus Erinevate liikumiste ja stiilide loov kasutamine Traditsioonilisus ja nüüdisaegsus. Tants kui sport. Tants kui kunst ja kultuur. Tants kui meelelahutus | ||
}} | }} |
Redaktsioon: 26. november 2020, kell 17:37
Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine | |
---|---|
Nimetus | Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine |
Maht | |
Ainevaldkond | Kehaline kasvatus |
Õppeaine | |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7.8.9 klass |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- standardtants
- ladinatants
- džaiv
- aeglane valss
- samba
- labajalavalss
- seltskonnatants
- loovtants
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- 1) tantsib õpitud paaris- ja rühmatantse ning kombinatsioone autoritantsudest
- 2) arutleb eri tantsustiilide üle
- 3) teab Eesti tantsupidude ja tantsukultuuri traditsioone.
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Tantsud õpetaja valikul vastavalt neidude ja noormeeste arvule klassis. Mõisted, oskussõnad, põhisammud ja kombinatsioonid. Soorollid tantsus Erinevate liikumiste ja stiilide loov kasutamine Traditsioonilisus ja nüüdisaegsus. Tants kui sport. Tants kui kunst ja kultuur. Tants kui meelelahutus
[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]
... more about "Kehaline kasvatus: Tantsuline liikumine"