Erinevus lehekülje "Muusika: omalooming" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
4. rida: 4. rida:
 
|seotudAinevaldkond=Kunstid
 
|seotudAinevaldkond=Kunstid
 
|seotudOppeaine=Muusika
 
|seotudOppeaine=Muusika
|seotudHaridusaste=Põhiharidus, Põhiharidus
+
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=xxxx
 
|klass=xxxx
19. rida: 19. rida:
 
|loiming=Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled,
 
|loiming=Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled,
 
|pohimoiste=improvisatsioon, partituur, muusikaline vorm, ostinato, regivärss, rütm, tempo, dünaamika,
 
|pohimoiste=improvisatsioon, partituur, muusikaline vorm, ostinato, regivärss, rütm, tempo, dünaamika,
|seotudOpivaljund=Õpilane:
+
|seotudOpivaljund=loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne); väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu
1) loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel;  
 
2) loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel;  
 
3) loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne);  
 
4) väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu.
 
 
}}
 
}}

Redaktsioon: 12. oktoober 2020, kell 00:05


Muusika: omalooming
Nimetus Muusika
Maht xxxx
Ainevaldkond Kunstid
Õppeaine Muusika
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass xxxx
Seotud teemad Muusikaline omalooming

Õppeprotsess Muusika

Eesmärgid

1) julgustada ja toetada loomingulist eneseväljendust; 2) teadvustada ja süvendada õpilase isiklikku suhet muusikaga; 3) arendada õpilase loomingulisi võimeid ja potsentsiaali.

Põhimõisted

  1. improvisatsioon
  2. partituur
  3. muusikaline vorm
  4. ostinato
  5. regivärss
  6. rütm
  7. tempo
  8. dünaamika

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Muusikaline omalooming

Õpiväljundid

  1. loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel
  2. loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel
  3. Loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne)
  4. väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu

Õppematerjal

Selle teemaga (Muusikaline omalooming) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: Õppekirjandus, töövihikud, e-koolikott

Ülesanded ja harjutused

xxxxx

Metoodika

Carl Orffi ja J.J. Dalcroze`i pedagoogika, aktiivõppe meetodid (paaris- ja rühmatöö),

Eeldused

Muusikaline kirjaoskus (rütmid, absoluutne helisüsteem), elementaarsed pillmängu oskused (rütmi-, plaatpillid, kannel, valikuliselt - plokkflööt, ukulele, kitarr vm kooli valikul.

Õppevahendid

Muusikainstrumendid

Praktilised tööd

Improvisatsioonid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; rütmilis-meloodilised kaasmängud ja/või ostinatod keha-, rütmi- ja plaatpillidel; tekstide loomine (regivärss, laulusõnad jne); omaloomingu esitamine

Lõiming

Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled,

Õppesisu

{{{oppesisu}}}


... more about "Muusika: omalooming"
III kooliaste +
improvisatsioon +, partituur +, tempo +, andante +, moderato +, allegro +, largo +, ritenuto +, dünaamika +, piano +, forte +, crescendo +, diminuendo +, ostinato +, absoluutsed helikõrgused/tähtnimed +, helistik +, viiulivõti +, klaviatuur +, lihtvorm +, liitvorm +, rondovorm +, rütmifiguurid ja pausid +, helistik C-duur +, helistik a-moll +, helistik G-duur +, helistik e-moll +, helistik F-duur +  ja helistik d-moll +
Muusika +