Erinevus lehekülje "Muusika: omalooming" redaktsioonide vahel
4. rida: | 4. rida: | ||
|seotudAinevaldkond=Kunstid | |seotudAinevaldkond=Kunstid | ||
|seotudOppeaine=Muusika | |seotudOppeaine=Muusika | ||
− | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus, Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=xxxx | |klass=xxxx | ||
|seotudTeema=Muusikaline omalooming | |seotudTeema=Muusikaline omalooming | ||
+ | |eesmark=1) julgustada ja toetada loomingulist eneseväljendust; | ||
+ | 2) teadvustada ja süvendada õpilase isiklikku suhet muusikaga; | ||
+ | 3) arendada õpilase loomingulisi võimeid ja potsentsiaali. | ||
+ | |oppematerjal=Õppekirjandus, töövihikud, e-koolikott | ||
+ | |ulesanne=xxxxx | ||
|metoodika=Carl Orffi ja J.J. Dalcroze`i pedagoogika, aktiivõppe meetodid (paaris- ja rühmatöö), | |metoodika=Carl Orffi ja J.J. Dalcroze`i pedagoogika, aktiivõppe meetodid (paaris- ja rühmatöö), | ||
|praktika=Improvisatsioonid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; rütmilis-meloodilised kaasmängud ja/või ostinatod keha-, rütmi- ja plaatpillidel; tekstide loomine (regivärss, laulusõnad jne); omaloomingu esitamine | |praktika=Improvisatsioonid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; rütmilis-meloodilised kaasmängud ja/või ostinatod keha-, rütmi- ja plaatpillidel; tekstide loomine (regivärss, laulusõnad jne); omaloomingu esitamine |
Redaktsioon: 9. oktoober 2020, kell 11:22
Muusika: omalooming | |
---|---|
Nimetus | Muusika |
Maht | xxxx |
Ainevaldkond | Kunstid |
Õppeaine | Muusika |
Haridusaste | Põhiharidus, PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus, Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | xxxx |
Seotud teemad | Muusikaline omalooming |
Sisukord
Õppeprotsess Muusika
Eesmärgid
1) julgustada ja toetada loomingulist eneseväljendust; 2) teadvustada ja süvendada õpilase isiklikku suhet muusikaga; 3) arendada õpilase loomingulisi võimeid ja potsentsiaali.
Põhimõisted
- improvisatsioon
- partituur
- muusikaline vorm
- ostinato
- regivärss
- rütm
- tempo
- dünaamika
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
1) loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidelProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "Õpilane:</br>1) loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
- 2) loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel
- 3) loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne)
- 4) väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu.
Õppematerjal
Selle teemaga (Muusikaline omalooming) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: Õppekirjandus, töövihikud, e-koolikott
Ülesanded ja harjutused
xxxxx
Metoodika
Carl Orffi ja J.J. Dalcroze`i pedagoogika, aktiivõppe meetodid (paaris- ja rühmatöö),
Eeldused
Muusikaline kirjaoskus (rütmid, absoluutne helisüsteem), elementaarsed pillmängu oskused (rütmi-, plaatpillid, kannel, valikuliselt - plokkflööt, ukulele, kitarr vm kooli valikul.
Õppevahendid
Muusikainstrumendid
Praktilised tööd
Improvisatsioonid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; rütmilis-meloodilised kaasmängud ja/või ostinatod keha-, rütmi- ja plaatpillidel; tekstide loomine (regivärss, laulusõnad jne); omaloomingu esitamine
Lõiming
Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled,
Õppesisu
{{{oppesisu}}}