Erinevus lehekülje "Muusika: Omalooming" redaktsioonide vahel
11. rida: | 11. rida: | ||
kasutab muusika oskussõnu kuulatavate muusikapalade kirjeldamisel ning suunavate küsimuste abil oma arvamuse põhjendamisel; | kasutab muusika oskussõnu kuulatavate muusikapalade kirjeldamisel ning suunavate küsimuste abil oma arvamuse põhjendamisel; | ||
mõistab autorsuse tähendust; | mõistab autorsuse tähendust; | ||
− | |seotudOpivaljund=loob rütmilis-meloodilisi improvisatsioone | + | |seotudOpivaljund=loob rütmilis-meloodilisi improvisatsioone; |
+ | loob kaasmänge ja/või ostinatosid kehapillil; | ||
+ | loob kaasmänge ja/või ostinatosid rütmipillidel; | ||
+ | loob kaasmänge ja/või ostinatosid plaatpillidel; | ||
+ | loob tekste (regivärsse, lihtsamaid laulusõnu jne); | ||
kasutab muusika karakteri ja meeleolu väljendamiseks loovliikumist. | kasutab muusika karakteri ja meeleolu väljendamiseks loovliikumist. | ||
|pohimoiste=improvisatsioon, rütmiline improvisatsioon, meloodiline improvisatsioon, kehapill, rütmipill, plaatpill, regivärss, loovliikumine, kaasmäng, ostinato, helistikud C-a, G-e, F-d, taktimõõt 4/4, helistik, toonika, paralleelhelistik, mezzopiano, mezzoforte, pianissimo, fortissimo, crescendo, diminuendo. | |pohimoiste=improvisatsioon, rütmiline improvisatsioon, meloodiline improvisatsioon, kehapill, rütmipill, plaatpill, regivärss, loovliikumine, kaasmäng, ostinato, helistikud C-a, G-e, F-d, taktimõõt 4/4, helistik, toonika, paralleelhelistik, mezzopiano, mezzoforte, pianissimo, fortissimo, crescendo, diminuendo. | ||
|oppesisu=Muusikalist mõtlemist ja loovust arendatakse muusikalise omaloomingu kaudu. | |oppesisu=Muusikalist mõtlemist ja loovust arendatakse muusikalise omaloomingu kaudu. | ||
}} | }} |
Viimane redaktsioon: 19. märts 2021, kell 10:27
Muusika: Omalooming | |
---|---|
Nimetus | Muusika |
Maht | |
Ainevaldkond | Kunstiained |
Õppeaine | Muusika |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | II kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad | Omalooming (EIS:mu:looming) |
Sisukord
Õppeprotsess Muusika
Eesmärgid
oskab kuulata iseennast ja teisi koos musitseerides, mõistab oma panust ning toetab ja tunnustab kaaslasi; kasutab üksinda ning koos musitseerides muusikalisi oskusi ja teadmisi; julgeb esitada ideid ja rakendab võimetekohaselt oma loovust nii sõnalises kui ka erinevates muusikalistes eneseväljendustes, sh infotehnoloogia võimalusi kasutades; kasutab muusika oskussõnu kuulatavate muusikapalade kirjeldamisel ning suunavate küsimuste abil oma arvamuse põhjendamisel; mõistab autorsuse tähendust;
Põhimõisted
- improvisatsioon
- rütmiline improvisatsioon
- meloodiline improvisatsioon
- kehapill
- rütmipill
- plaatpill
- regivärss
- loovliikumine
- kaasmäng
- ostinato
- helistikud C-a
- G-e
- F-d
- taktimõõt 4/4
- helistik
- toonika
- paralleelhelistik
- mezzopiano
- mezzoforte
- pianissimo
- fortissimo
- crescendo
- diminuendo.
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Loob rütmilis-meloodilisi improvisatsioone
- Loob kaasmänge ja/või ostinatosid kehapillil
- Loob kaasmänge ja/või ostinatosid rütmipillidel
- Loob kaasmänge ja/või ostinatosid plaatpillidel
- Loob tekste (regivärsse, lihtsamaid laulusõnu jne)
- Kasutab muusika karakteri ja meeleolu väljendamiseks loovliikumist.
Õppematerjal
Selle teemaga (Omalooming (EIS:mu:looming)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Muusikalist mõtlemist ja loovust arendatakse muusikalise omaloomingu kaudu.