Erinevus lehekülje "Kehaline kasvatus: Võimlemine (IIKA)" redaktsioonide vahel
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kehaline kasvatus |seotudAinevaldkond=Kehaline kasvatus |seotudOppeaine=Kehaline kasvatus |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=II kooliaste |s...') |
|||
5. rida: | 5. rida: | ||
|seotudHaridusaste=Põhiharidus | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | ||
|kooliaste=II kooliaste | |kooliaste=II kooliaste | ||
− | + | |eesmark=omandab kooliastme ainekavva kuuluvate kehaliste harjutuste (spordialade/liikumisviiside) tehnika; teab, kuidas õpitud alasid iseseisvalt sooritada, sooritab põhiliikumisviise liigutusvilumuste tasemel; | |
− | |eesmark=omandab kooliastme ainekavva kuuluvate kehaliste harjutuste (spordialade/liikumisviiside) tehnika | + | sooritab kontrollharjutusi ja kehalise võimekuse katseid, võrdleb saavutatud tulemusi varasemate tulemustega; |
− | sooritab kontrollharjutusi ja kehalise võimekuse katseid, võrdleb saavutatud tulemusi varasemate tulemustega | + | valib õpetaja juhendusel rühti ja kehalist võimekust parandavaid harjutusi ja sooritab neid; |
− | mõistab hea käitumise, reeglite järgimise, keskkonda säästva suhtumise ja koostöö tegemise vajalikkust sportimisel/liikumisel | + | mõistab hea käitumise, reeglite järgimise, keskkonda säästva suhtumise ja koostöö tegemise vajalikkust sportimisel/liikumisel; täidab reegleid ja võistlusmäärusi kehalisi harjutusi õppides ning liikudes; |
− | kirjeldab sobivaid oskussõnu kasutades nähtud spordivõistlust ja/või tantsuüritust ning oma muljeid sellest | + | on valmis tegema koostööd (sooritama koos harjutusi, kuuluma ühte võistkonda jne) kõigi kaaslastega, |
− | harjutab aktiivselt kehalise kasvatuse tundides, tunneb huvi koolis toimuvate spordi- ja tantsuürituste vastu, võtab neist osa võistleja, osaleja või pealtvaatajana | + | kirjeldab ausa mängu põhimõtete realiseerimist spordis ja teistes tegevustes; |
+ | kirjeldab sobivaid oskussõnu kasutades nähtud spordivõistlust ja/või tantsuüritust ning oma muljeid sellest; | ||
+ | nimetab Eesti ja maailma tuntud sportlasi ning võistkondi, teab valdkonnaga seotud ameteid/elukutseid ja nende eripära, maailmas toimuvaid suurvõistlusi ja olulisemaid fakte antiikolümpiamängudest; | ||
+ | harjutab aktiivselt kehalise kasvatuse tundides, tunneb huvi koolis toimuvate spordi- ja tantsuürituste vastu, võtab neist osa võistleja, osaleja või pealtvaatajana; | ||
+ | oskab sportida/liikuda koos kaaslastega, jagada omavahel ülesandeid, kokku leppida mängureegleid jne; | ||
+ | soovib õppida uusi kehalisi harjutusi ja liikumisviise ning omandada teadmisi iseseisvaks sportimiseks/liikumiseks, osaleb tervisespordiüritustel. | ||
|seotudOpivaljund=sooritab põhivõimlemise harjutuskombinatsiooni (32 takti) saatelugemise või muusika saatel; | |seotudOpivaljund=sooritab põhivõimlemise harjutuskombinatsiooni (32 takti) saatelugemise või muusika saatel; | ||
hüpleb hüpitsat ette tiirutades paigal ja liikudes; | hüpleb hüpitsat ette tiirutades paigal ja liikudes; |
Redaktsioon: 10. juuni 2021, kell 11:55
Kehaline kasvatus: Võimlemine (IIKA) | |
---|---|
Nimetus | Kehaline kasvatus |
Maht | |
Ainevaldkond | Kehaline kasvatus |
Õppeaine | Kehaline kasvatus |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | II kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad |
Sisukord
Õppeprotsess Kehaline kasvatus
Eesmärgid
omandab kooliastme ainekavva kuuluvate kehaliste harjutuste (spordialade/liikumisviiside) tehnika; teab, kuidas õpitud alasid iseseisvalt sooritada, sooritab põhiliikumisviise liigutusvilumuste tasemel; sooritab kontrollharjutusi ja kehalise võimekuse katseid, võrdleb saavutatud tulemusi varasemate tulemustega; valib õpetaja juhendusel rühti ja kehalist võimekust parandavaid harjutusi ja sooritab neid; mõistab hea käitumise, reeglite järgimise, keskkonda säästva suhtumise ja koostöö tegemise vajalikkust sportimisel/liikumisel; täidab reegleid ja võistlusmäärusi kehalisi harjutusi õppides ning liikudes;
on valmis tegema koostööd (sooritama koos harjutusi, kuuluma ühte võistkonda jne) kõigi kaaslastega,
kirjeldab ausa mängu põhimõtete realiseerimist spordis ja teistes tegevustes; kirjeldab sobivaid oskussõnu kasutades nähtud spordivõistlust ja/või tantsuüritust ning oma muljeid sellest; nimetab Eesti ja maailma tuntud sportlasi ning võistkondi, teab valdkonnaga seotud ameteid/elukutseid ja nende eripära, maailmas toimuvaid suurvõistlusi ja olulisemaid fakte antiikolümpiamängudest; harjutab aktiivselt kehalise kasvatuse tundides, tunneb huvi koolis toimuvate spordi- ja tantsuürituste vastu, võtab neist osa võistleja, osaleja või pealtvaatajana; oskab sportida/liikuda koos kaaslastega, jagada omavahel ülesandeid, kokku leppida mängureegleid jne; soovib õppida uusi kehalisi harjutusi ja liikumisviise ning omandada teadmisi iseseisvaks sportimiseks/liikumiseks, osaleb tervisespordiüritustel.
Põhimõisted
- Iluvõimlemine
- akrobaatika
- rööbaspuud
- poom
- kang
- toenghüpe
- viirg
- kolonn
- lõdvestumine
- vetrumine
- hooglemine
- tirel
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Sooritab põhivõimlemise harjutuskombinatsiooni (32 takti) saatelugemise või muusika saatel
- Hüpleb hüpitsat ette tiirutades paigal ja liikudes
- Sooritab iluvõimlemise elemente hüpitsaga (T)
- Sooritab harjutuskombinatsiooni akrobaatikas ja rööbaspuudel
- Sooritab harjutuskombinatsiooni madalal poomil (T) ja kangil (P)
- Sooritab õpitud toenghüpet (hark- või kägarhüpe).
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}