Erinevus lehekülje "Kehaline kasvatus" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
3. rida: | 3. rida: | ||
|maht=xxx | |maht=xxx | ||
|seotudAinevaldkond=Kehaline kasvatus | |seotudAinevaldkond=Kehaline kasvatus | ||
− | |seotudHaridusaste=P& | + | |seotudOppeaine=Kehaline kasvatus |
+ | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | ||
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=7. klass, 8. klass, 9. klass | |klass=7. klass, 8. klass, 9. klass | ||
− | |seotudTeema= | + | |seotudTeema=Kehalise kasvatuse alased teadmised (EstCORE:10021) |
− | |seotudOpivaljund= | + | |seotudOpivaljund=selgitab kehalise aktiivsuse ning regulaarse liikumisharrastuse mõju tervisele ja töövõimele; 2) järgib kehalisi harjutusi tehes hügieeni- ja ohutusnõudeid ning väldib ohuolukordi, teab, kuidas toimida sportides/liikudes juhtuda võivate õnnetuste ja traumade puhul, oskab anda elementaarset esmaabi; 3) liigub/spordib reegleid ja võistlusmäärusi järgides, kaaslasi austades ja abistades ning keskkonda säästes; 4) oskab iseseisvalt treenida: analüüsib enda kehalist vormisolekut, seab liikumisharrastusele eesmärgi, leiab endale sobiva (jõukohase) spordiala/liikumisviisi, õpib uusi liikumisoskusi ja arendab enda kehalisi võimeid; 5) osaleb aktiivselt kehalise kasvatuse tundides, harrastab liikumist/sportimist iseseisvalt (tunniväliselt), käib spordi- ja tantsuüritustel, oskab tegutseda abikohtunikuna võistlustel. |
− | |pohimoiste= | + | |pohimoiste=ohutu liikumine, trauma, esmaabivõtted, aus mäng, enesekontrollivõtted, olümpiamängud |
}} | }} |
Redaktsioon: 23. november 2020, kell 08:59
Kehaline kasvatus | |
---|---|
Nimetus | Kehaline kasvatus |
Maht | xxx |
Ainevaldkond | Kehaline kasvatus |
Õppeaine | Kehaline kasvatus |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | 7. klass8. klass9. klass |
Seotud teemad | Kehalise kasvatuse alased teadmised (EstCORE:10021) |
Sisukord
Õppeprotsess Kehaline kasvatus
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
- ohutu liikumine
- trauma
- esmaabivõtted
- aus mäng
- enesekontrollivõtted
- olümpiamängud
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- selgitab kehalise aktiivsuse ning regulaarse liikumisharrastuse mõju tervisele ja töövõimele
- 2) järgib kehalisi harjutusi tehes hügieeni- ja ohutusnõudeid ning väldib ohuolukordi, teab, kuidas toimida sportides/liikudes juhtuda võivate õnnetuste ja traumade puhul, oskab anda elementaarset esmaabi
- 3) liigub/spordib reegleid ja võistlusmäärusi järgides, kaaslasi austades ja abistades ning keskkonda säästes
- 4) oskab iseseisvalt treenida: analüüsib enda kehalist vormisolekut, seab liikumisharrastusele eesmärgi, leiab endale sobiva (jõukohase) spordiala/liikumisviisi, õpib uusi liikumisoskusi ja arendab enda kehalisi võimeid
- 5) osaleb aktiivselt kehalise kasvatuse tundides, harrastab liikumist/sportimist iseseisvalt (tunniväliselt), käib spordi- ja tantsuüritustel, oskab tegutseda abikohtunikuna võistlustel.
Õppematerjal
Selle teemaga (Kehalise kasvatuse alased teadmised (EstCORE:10021)) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
{{{oppesisu}}}
... more about "Kehaline kasvatus"
III kooliaste +
Sooritab tundides õpitud sportmängude tehnikaelemente +, Sooritab läbimurded paigalt ja liikumiselt ning petted korvpallis +, Sooritab ülalt pallingu, ründelöögi ja nende vastuvõtu võrkpallis +, Mõistab erinevatel positsioonidel mängivate jalgpallurite ülesandeid ja täidab neid mängus + ja Mängib kaht õpitud sportmängu reeglite järgi. +
Kehaline kasvatus +