Erinevus lehekülje "Muusika: omalooming" redaktsioonide vahel
4. rida: | 4. rida: | ||
|seotudAinevaldkond=Kunstid | |seotudAinevaldkond=Kunstid | ||
|seotudOppeaine=Muusika | |seotudOppeaine=Muusika | ||
− | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|seotudTeema=Muusikaline omalooming | |seotudTeema=Muusikaline omalooming | ||
11. rida: | 11. rida: | ||
3) arendada õpilase loomingulisi võimeid ja potsentsiaali. | 3) arendada õpilase loomingulisi võimeid ja potsentsiaali. | ||
|seotudOpivaljund=loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne); väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu | |seotudOpivaljund=loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne); väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu | ||
− | |pohimoiste=improvisatsioon, partituur, | + | |pohimoiste=improvisatsioon, partituur, tempo, andante, moderato, allegro, largo, ritenuto, dünaamika, piano, forte, crescendo, diminuendo, ostinato, kehapill, rütmipill, plaatpill, kitarr, plokkflööt, kannel, ukulele, eesti rahvapillid, absoluutsed helikõrgused/tähtnimed, helistik, viiulivõti, klaviatuur, taktimõõt 2/4, taktimõõt ¾, taktimõõt 4/4, vahelduv taktimõõt, eeltakt, muusikaline vorm AB, muusikaline vorm ABA, rondovorm, rütmifiguurid ja pausid, absoluutsed helikõrgused/tähtnimed, helistik C-duur, helistik a-moll, helistik G-duur, helistik e-moll, helistik F-duur, helistik d-moll |
|oppematerjal=Õppekirjandus, töövihikud, e-koolikott | |oppematerjal=Õppekirjandus, töövihikud, e-koolikott | ||
|ulesanne=xxxxx | |ulesanne=xxxxx |
Redaktsioon: 22. november 2020, kell 12:59
Muusika: omalooming | |
---|---|
Nimetus | Muusika |
Maht | xxxx |
Ainevaldkond | Kunstid |
Õppeaine | Muusika |
Haridusaste | PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process. |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad | Muusikaline omalooming |
Sisukord
Õppeprotsess Muusika
Eesmärgid
1) julgustada ja toetada loomingulist eneseväljendust; 2) teadvustada ja süvendada õpilase isiklikku suhet muusikaga; 3) arendada õpilase loomingulisi võimeid ja potsentsiaali.
Põhimõisted
- improvisatsioon
- partituur
- tempo
- andante
- moderato
- allegro
- largo
- ritenuto
- dünaamika
- piano
- forte
- crescendo
- diminuendo
- ostinato
- kehapill
- rütmipill
- plaatpill
- kitarr
- plokkflööt
- kannel
- ukulele
- eesti rahvapillid
- absoluutsed helikõrgused/tähtnimed
- helistik
- viiulivõti
- klaviatuur
- taktimõõt 2/4
- taktimõõt ¾
- taktimõõt 4/4
- vahelduv taktimõõt
- eeltakt
- muusikaline vorm AB
- muusikaline vorm ABA
- rondovorm
- rütmifiguurid ja pausid
- absoluutsed helikõrgused/tähtnimed
- helistik C-duur
- helistik a-moll
- helistik G-duur
- helistik e-moll
- helistik F-duur
- helistik d-moll
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel
- loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel
- Loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne)
- väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu
Õppematerjal
Selle teemaga (Muusikaline omalooming) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: Õppekirjandus, töövihikud, e-koolikott
Ülesanded ja harjutused
xxxxx
Metoodika
Carl Orffi ja J.J. Dalcroze`i pedagoogika, aktiivõppe meetodid (paaris- ja rühmatöö),
Eeldused
Muusikaline kirjaoskus (rütmid, absoluutne helisüsteem), elementaarsed pillmängu oskused (rütmi-, plaatpillid, kannel, valikuliselt - plokkflööt, ukulele, kitarr vm kooli valikul.
Õppevahendid
Muusikainstrumendid
Praktilised tööd
Improvisatsioonid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; rütmilis-meloodilised kaasmängud ja/või ostinatod keha-, rütmi- ja plaatpillidel; tekstide loomine (regivärss, laulusõnad jne); omaloomingu esitamine
Lõiming
Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled,
Õppesisu
{{{oppesisu}}}