Erinevus lehekülje "Mall:Oppeprotsess" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
|||
| 76. rida: | 76. rida: | ||
=Õpitulemused= | =Õpitulemused= | ||
{{#arraymap:{{{seotudOpivaljund|}}}|;|y|# [[Haridus:seotudOpivaljund::y]]|\n}} | {{#arraymap:{{{seotudOpivaljund|}}}|;|y|# [[Haridus:seotudOpivaljund::y]]|\n}} | ||
| + | 1)teab Eesti ja maailma kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, teadvustab kunsti rolli | ||
| + | ühiskonnas; seostab omavahel kultuuri, ühiskonna ning teaduse ja tehnoloogia arengut; | ||
| + | 2) analüüsib eri ajastute kunstiteoseid nii näitusel kui klassiruumis, mõistab nüüdiskunsti | ||
| + | nähtuste laia teemade ringi ning väljendusvahendite mitmekesisust; | ||
| + | 3) visandab, kavandab ja maketeerib loovülesandeid lahendades, otsib ja arendab erinevaid | ||
| + | lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi; | ||
| + | 4) rakendab loomisel, uurimisel ja kunsti ning visuaalkultuuri tarbimisel | ||
| + | infokommunikatsiooni vahendeid; | ||
| + | 5) esitleb enda loovtööde tulemusi ja põhjendab valikuid, tõlgendab kaaslaste loovtöid; | ||
| + | 6) leiab teadlikult traditsioonilisi või uusi meediume kasutades erinevaid lahendusi, kuidas | ||
| + | väljendada oma mõtteid ja teadmisi, kasutab sihipäraselt tasapinnalise, ruumilise ja | ||
| + | ajalise loomingu väljendusvahendeid ning kompositsiooni põhimõtteid; | ||
| + | 7) analüüsib ruumilist keskkonda ja disainiobjekte eesmärgipärasuse, uuenduslikkuse, | ||
| + | ökoloogilisuse, esteetilisuse ja eetilisuse seisukohast, mõistab disaini kui protsessi, mille | ||
| + | eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus; | ||
| + | 8) arutleb visuaalkultuuri avaldumisvormide, sümbolite ja kultuuriliste märkide üle, hindab | ||
| + | virtuaalset keskkonda eetilisuse ja turvalisuse seisukohast. | ||
| + | |||
| + | 20 | ||
=Õppematerjal= | =Õppematerjal= | ||
Redaktsioon: 14. oktoober 2020, kell 14:07
See on mall õppeprotsesside kirjeldamiseks. Selle rakendamiseks loo lehekülg kasutades järgmist vormingut:
{{Oppeprotsess
|nimetus=
|seotudTeema=
|klass=
|kooliaste=
|maht=
|kirjeldus=
|seotudOppeaine=
|seotudAinevaldkond=
|seotudHaridusaste=
|seotudOpivaljund=
|eesmark=
|eeldus=
|metoodika=
|praktika=
|oppematerjal=
|ulesanne=
|oppevara=
|loiming=
|pohimoiste=
|oppesisu=
}}
