Erinevus lehekülje "Muusika: omalooming" redaktsioonide vahel
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
|||
4. rida: | 4. rida: | ||
|seotudAinevaldkond=Kunstid | |seotudAinevaldkond=Kunstid | ||
|seotudOppeaine=Muusika | |seotudOppeaine=Muusika | ||
− | |seotudHaridusaste= | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
− | |||
|seotudTeema=Muusikaline omalooming | |seotudTeema=Muusikaline omalooming | ||
|eesmark=1) julgustada ja toetada loomingulist eneseväljendust; | |eesmark=1) julgustada ja toetada loomingulist eneseväljendust; | ||
2) teadvustada ja süvendada õpilase isiklikku suhet muusikaga; | 2) teadvustada ja süvendada õpilase isiklikku suhet muusikaga; | ||
3) arendada õpilase loomingulisi võimeid ja potsentsiaali. | 3) arendada õpilase loomingulisi võimeid ja potsentsiaali. | ||
+ | |seotudOpivaljund=loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne); väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu | ||
+ | |pohimoiste=improvisatsioon, partituur, muusikaline vorm, ostinato, regivärss, rütm, tempo, dünaamika, taktimõõt 2/4, taktimõõt 3/4, taktimõõt 4/4, variatsioon, rondo, orff-pillid | ||
|oppematerjal=Õppekirjandus, töövihikud, e-koolikott | |oppematerjal=Õppekirjandus, töövihikud, e-koolikott | ||
|ulesanne=xxxxx | |ulesanne=xxxxx | ||
18. rida: | 19. rida: | ||
|oppevara=Muusikainstrumendid | |oppevara=Muusikainstrumendid | ||
|loiming=Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled, | |loiming=Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled, | ||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Redaktsioon: 15. oktoober 2020, kell 09:50
Muusika: omalooming | |
---|---|
Nimetus | Muusika |
Maht | xxxx |
Ainevaldkond | Kunstid |
Õppeaine | Muusika |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad | Muusikaline omalooming |
Sisukord
Õppeprotsess Muusika
Eesmärgid
1) julgustada ja toetada loomingulist eneseväljendust; 2) teadvustada ja süvendada õpilase isiklikku suhet muusikaga; 3) arendada õpilase loomingulisi võimeid ja potsentsiaali.
Põhimõisted
- improvisatsioon
- partituur
- muusikaline vorm
- ostinato
- regivärss
- rütm
- tempo
- dünaamika
- taktimõõt 2/4
- taktimõõt 3/4
- taktimõõt 4/4
- variatsioon
- rondo
- orff-pillid
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel
- loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel
- Loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne)
- väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu
Õppematerjal
Selle teemaga (Muusikaline omalooming) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: Õppekirjandus, töövihikud, e-koolikott
Ülesanded ja harjutused
xxxxx
Metoodika
Carl Orffi ja J.J. Dalcroze`i pedagoogika, aktiivõppe meetodid (paaris- ja rühmatöö),
Eeldused
Muusikaline kirjaoskus (rütmid, absoluutne helisüsteem), elementaarsed pillmängu oskused (rütmi-, plaatpillid, kannel, valikuliselt - plokkflööt, ukulele, kitarr vm kooli valikul.
Õppevahendid
Muusikainstrumendid
Praktilised tööd
Improvisatsioonid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; rütmilis-meloodilised kaasmängud ja/või ostinatod keha-, rütmi- ja plaatpillidel; tekstide loomine (regivärss, laulusõnad jne); omaloomingu esitamine
Lõiming
Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled,
Õppesisu
{{{oppesisu}}}