Erinevus lehekülje "Muusika: omalooming" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Muusika |maht=xxxx |seotudAinevaldkond=Kunstid |seotudOppeaine=Muusika |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |klass=xxxx |seotudT...')
 
4. rida: 4. rida:
 
|seotudAinevaldkond=Kunstid
 
|seotudAinevaldkond=Kunstid
 
|seotudOppeaine=Muusika
 
|seotudOppeaine=Muusika
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
+
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=xxxx
 
|klass=xxxx
 
|seotudTeema=Muusikaline omalooming
 
|seotudTeema=Muusikaline omalooming
 +
|metoodika=Carl Orffi ja J.J. Dalcroze`i pedagoogika, aktiivõppe meetodid (paaris- ja rühmatöö),
 +
|praktika=Improvisatsioonid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; rütmilis-meloodilised kaasmängud ja/või ostinatod keha-, rütmi- ja plaatpillidel; tekstide loomine (regivärss, laulusõnad jne); omaloomingu esitamine
 +
|eeldus=Muusikaline kirjaoskus (rütmid, absoluutne helisüsteem), elementaarsed pillmängu oskused  (rütmi-, plaatpillid, kannel, valikuliselt - plokkflööt, ukulele, kitarr vm kooli valikul.
 +
|oppevara=Muusikainstrumendid
 +
|loiming=Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled,
 +
|pohimoiste=improvisatsioon, partituur, muusikaline vorm, ostinato, regivärss, rütm, tempo, dünaamika,
 +
|seotudOpivaljund=Õpilane:
 +
1) loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel;
 +
2) loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel;
 +
3) loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne);
 +
4) väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu.
 
}}
 
}}

Redaktsioon: 9. oktoober 2020, kell 10:52


Muusika: omalooming
Nimetus Muusika
Maht xxxx
Ainevaldkond Kunstid
Õppeaine Muusika
Haridusaste PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Kooliaste III kooliaste
Klass xxxx
Seotud teemad Muusikaline omalooming

Õppeprotsess Muusika

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

  1. improvisatsioon
  2. partituur
  3. muusikaline vorm
  4. ostinato
  5. regivärss
  6. rütm
  7. tempo
  8. dünaamika

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Muusikaline omalooming

Õpiväljundid

  1. Õpilane:

1) loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidelProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "Õpilane:</br>1) loob improvisatsioone keha-, rütmi- ja plaatpillidel" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.

  1. 2) loob kindlas vormis rütmilis-meloodilisi kaasmänge ja/või ostinato’sid keha-, rütmi- ja plaatpillidel
  2. 3) loob tekste (regivärsse, laulusõnu jne)
  3. 4) väljendab muusika karakterit ja meeleolu ning enda loomingulisi ideid liikumise kaudu.

Õppematerjal

Selle teemaga (Muusikaline omalooming) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

Carl Orffi ja J.J. Dalcroze`i pedagoogika, aktiivõppe meetodid (paaris- ja rühmatöö),

Eeldused

Muusikaline kirjaoskus (rütmid, absoluutne helisüsteem), elementaarsed pillmängu oskused (rütmi-, plaatpillid, kannel, valikuliselt - plokkflööt, ukulele, kitarr vm kooli valikul.

Õppevahendid

Muusikainstrumendid

Praktilised tööd

Improvisatsioonid keha-, rütmi- ja plaatpillidel; rütmilis-meloodilised kaasmängud ja/või ostinatod keha-, rütmi- ja plaatpillidel; tekstide loomine (regivärss, laulusõnad jne); omaloomingu esitamine

Lõiming

Kunst, kehaline kasvatus, eesti keel, võõrkeeled,

Õppesisu

{{{oppesisu}}}