Erinevus lehekülje "Kunst: Uurimine ja ideede arendamine (IIKA)" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kunst |seotudAinevaldkond=Kunstiained |seotudOppeaine=Kunst |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=II kooliaste |seotudTeema=Uurimine ja ideede...') |
|||
8. rida: | 8. rida: | ||
|eesmark=eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega; | |eesmark=eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega; | ||
tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel; | tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel; | ||
− | |seotudOpivaljund=arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle | + | |seotudOpivaljund=arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle; |
− | + | tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid; | |
− | võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi | + | leiab eri teabeallikatest ainealast infot; |
− | arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses | + | võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi; |
+ | kavandab ideid, kuidas parandada elukeskkonda; | ||
+ | mõistab võimalusi, kuidas tarbida loodust säästvalt; | ||
+ | arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses keskkonnas; | ||
+ | arutleb visuaalse infogaseotud virtuaalses keskkonnas; | ||
+ | analüüsib oma eagrupile mõeldud visuaalse meedia sõnumeid; | ||
|pohimoiste=koloriit, kompositsioon, figuur, proportsioon, tarbeese, meedia, visuaalne, ruumiline, säästlik tarbimine, virtuaalne, portree, proportsioon, maal, joonistus, graafika, kollaaž, skulptuur, installatsioon, emotsioon, konkreetne, abstraktne, traditsioon, eesti rahvakunst, disain, arhitektuur, sümbol, meedia, reklaam, digitaalne kunst, animatsioon, foto, video, digigraafika, virtuaalne | |pohimoiste=koloriit, kompositsioon, figuur, proportsioon, tarbeese, meedia, visuaalne, ruumiline, säästlik tarbimine, virtuaalne, portree, proportsioon, maal, joonistus, graafika, kollaaž, skulptuur, installatsioon, emotsioon, konkreetne, abstraktne, traditsioon, eesti rahvakunst, disain, arhitektuur, sümbol, meedia, reklaam, digitaalne kunst, animatsioon, foto, video, digigraafika, virtuaalne | ||
|oppesisu=Kavandamine kui ideede arendamise protsess. Pildiruum, ruumilisuse edastamise võtted. Kompositsiooni tasakaal, pinge, dominant ja koloriit. Erinevate objektide kujutamine vaatluse ja mälu järgi. Liikumise kujutamine. Figuuri ja portree proportsioonid. Kujutamisõpetus. | |oppesisu=Kavandamine kui ideede arendamise protsess. Pildiruum, ruumilisuse edastamise võtted. Kompositsiooni tasakaal, pinge, dominant ja koloriit. Erinevate objektide kujutamine vaatluse ja mälu järgi. Liikumise kujutamine. Figuuri ja portree proportsioonid. Kujutamisõpetus. | ||
}} | }} |
Redaktsioon: 16. juuni 2021, kell 14:11
Kunst: Uurimine ja ideede arendamine (IIKA) | |
---|---|
Nimetus | Kunst |
Maht | |
Ainevaldkond | Kunstiained |
Õppeaine | Kunst |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | II kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad | Uurimine ja ideede arendamine |
Sisukord
Õppeprotsess Kunst
Eesmärgid
eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega; tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
Põhimõisted
- koloriit
- kompositsioon
- figuur
- proportsioon
- tarbeese
- meedia
- visuaalne
- ruumiline
- säästlik tarbimine
- virtuaalne
- portree
- proportsioon
- maal
- joonistus
- graafika
- kollaaž
- skulptuur
- installatsioon
- emotsioon
- konkreetne
- abstraktne
- traditsioon
- eesti rahvakunst
- disain
- arhitektuur
- sümbol
- meedia
- reklaam
- digitaalne kunst
- animatsioon
- foto
- video
- digigraafika
- virtuaalne
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle
- Tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid
- Leiab eri teabeallikatest ainealast infot
- Võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi
- Kavandab ideid, kuidas parandada elukeskkonda
- Mõistab võimalusi, kuidas tarbida loodust säästvalt
- Arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses keskkonnas
- arutleb visuaalse infogaseotud virtuaalses keskkonnas
- Analüüsib oma eagrupile mõeldud visuaalse meedia sõnumeid
Õppematerjal
Selle teemaga (Uurimine ja ideede arendamine) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Kavandamine kui ideede arendamise protsess. Pildiruum, ruumilisuse edastamise võtted. Kompositsiooni tasakaal, pinge, dominant ja koloriit. Erinevate objektide kujutamine vaatluse ja mälu järgi. Liikumise kujutamine. Figuuri ja portree proportsioonid. Kujutamisõpetus.
... more about "Kunst: Uurimine ja ideede arendamine (IIKA)"
II kooliaste +
Arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle, tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid +, Oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot +, Võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi, kavandab ideid, kuidas parandada elukeskkonda, mõistab võimalusi, kuidas tarbida loodust säästvalt + ja Arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses ja virtuaalses keskkonnas, analüüsib oma eagrupile mõeldud visuaalse meedia sõnumeid +
koloriit +, kompositsioon +, figuur +, proportsioon +, tarbeese +, meedia +, visuaalne +, ruumiline +, säästlik tarbimine +, virtuaalne +, portree +, maal +, joonistus +, graafika +, kollaaž +, skulptuur +, installatsioon +, emotsioon +, konkreetne +, abstraktne +, traditsioon +, eesti rahvakunst +, disain +, arhitektuur +, sümbol +, reklaam +, digitaalne kunst +, animatsioon +, foto +, video + ja digigraafika +
Kunst +