Erinevus lehekülje "Tehnoloogiaõpetus: Disain ja joonestamine" redaktsioonide vahel
Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Tehnoloogiaõpetus |seotudAinevaldkond=Tehnoloogia |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |seotudTeema=Disain ja joonestamine (Est...') |
PeepKungas (arutelu | kaastöö) |
||
(ei näidata ühe teise kasutaja 2 vahepealset redaktsiooni) | |||
2. rida: | 2. rida: | ||
|nimetus=Tehnoloogiaõpetus | |nimetus=Tehnoloogiaõpetus | ||
|seotudAinevaldkond=Tehnoloogia | |seotudAinevaldkond=Tehnoloogia | ||
+ | |seotudOppeaine=Tehnoloogiaõpetus | ||
|seotudHaridusaste=Põhiharidus | |seotudHaridusaste=Põhiharidus | ||
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|seotudTeema=Disain ja joonestamine (EstCORE:30247) | |seotudTeema=Disain ja joonestamine (EstCORE:30247) | ||
− | |seotudOpivaljund=planeerib ülesande | + | |seotudOpivaljund=planeerib ülesande; |
+ | kavandab eseme; | ||
+ | esitleb eset võimaluse korral IKT vahenditega; | ||
lahendab probleemülesandeid; | lahendab probleemülesandeid; | ||
− | teab | + | teab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi; |
− | teab pinnakatete omadusi | + | kasutab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi; |
+ | teab pinnakatete omadusi; | ||
+ | teab pinnakatete omadusi; | ||
arvestab ergonoomika põhireegleid ning oskab neid töös rakendada; | arvestab ergonoomika põhireegleid ning oskab neid töös rakendada; | ||
− | loeb skeeme | + | loeb skeeme; |
− | joonestab jõukohast tehnilist joonist | + | loeb lihtsat koostejoonist; |
+ | loeb lihtsat ehitusjoonist; | ||
+ | joonestab jõukohast tehnilist joonist; | ||
+ | vormistab joonist või skeemi. | ||
+ | |oppesisu=Tehnoloogia analüüsimine: positiivsed ja negatiivsed mõjud. Eetilised tõekspidamised tehnoloogiliste võimaluste rakendamisel. Ressursside säästlik tarbimine. Töömaailm ja töö planeerimine. Tooraine ja tootmine. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia. Tehnoloogilise maailma tulevikuperspektiivid. | ||
}} | }} |
Viimane redaktsioon: 2. veebruar 2021, kell 13:28
Tehnoloogiaõpetus: Disain ja joonestamine | |
---|---|
Nimetus | Tehnoloogiaõpetus |
Maht | |
Ainevaldkond | Tehnoloogia |
Õppeaine | Tehnoloogiaõpetus |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad | Disain ja joonestamine (EstCORE:30247) |
Sisukord
Õppeprotsess Tehnoloogiaõpetus
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- Planeerib ülesande
- Kavandab eseme
- Esitleb eset võimaluse korral IKT vahenditega
- Lahendab probleemülesandeid
- Teab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi
- Kasutab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi
- Teab pinnakatete omadusi
- Teab pinnakatete omadusi
- Arvestab ergonoomika põhireegleid ning oskab neid töös rakendada
- loeb skeeme
- loeb lihtsat koostejoonist
- loeb lihtsat ehitusjoonist
- joonestab jõukohast tehnilist joonist
- vormistab joonist või skeemi.
Õppematerjal
Selle teemaga (Disain ja joonestamine (EstCORE:30247)) on seotud järgnev õppematerjal:
Ainevaldkond | Õppeaine | Kooliaste | |
---|---|---|---|
Pliiatsitopsi 3D modelleerimine (SketchUp) (E-koolikott:materjal:9936) | Tehnoloogia | Tehnoloogiaõpetus | III kooliaste |
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Tehnoloogia analüüsimine: positiivsed ja negatiivsed mõjud. Eetilised tõekspidamised tehnoloogiliste võimaluste rakendamisel. Ressursside säästlik tarbimine. Töömaailm ja töö planeerimine. Tooraine ja tootmine. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia. Tehnoloogilise maailma tulevikuperspektiivid.
... more about "Tehnoloogiaõpetus: Disain ja joonestamine"
III kooliaste +
Planeerib ülesande ja kavandab eseme ning esitleb seda võimaluse korral IKT vahenditega +, Lahendab probleemülesandeid +, Teab ja kasutab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi +, Teab pinnakatete omadusi ja kasutamisvõimalusi +, Arvestab ergonoomika põhireegleid ning oskab neid töös rakendada +, Loeb skeeme, lihtsat kooste- ja ehitusjoonist + ja Joonestab jõukohast tehnilist joonist, vormistab ja esitleb joonist või skeemi. +
Tehnoloogiaõpetus +