Erinevus lehekülje "Tehnoloogiaõpetus: Disain ja joonestamine" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Tehnoloogiaõpetus |seotudAinevaldkond=Tehnoloogia |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |seotudTeema=Disain ja joonestamine (Est...')
 
 
(ei näidata ühe teise kasutaja 2 vahepealset redaktsiooni)
2. rida: 2. rida:
 
|nimetus=Tehnoloogiaõpetus
 
|nimetus=Tehnoloogiaõpetus
 
|seotudAinevaldkond=Tehnoloogia
 
|seotudAinevaldkond=Tehnoloogia
 +
|seotudOppeaine=Tehnoloogiaõpetus
 
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|seotudTeema=Disain ja joonestamine (EstCORE:30247)
 
|seotudTeema=Disain ja joonestamine (EstCORE:30247)
|seotudOpivaljund=planeerib ülesande ja kavandab eseme ning esitleb seda võimaluse korral IKT vahenditega;  
+
|seotudOpivaljund=planeerib ülesande;
 +
kavandab eseme;
 +
esitleb eset võimaluse korral IKT vahenditega;  
 
lahendab probleemülesandeid;  
 
lahendab probleemülesandeid;  
teab ja kasutab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi;  
+
teab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi;
teab pinnakatete omadusi ja kasutamisvõimalusi;
+
kasutab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi;  
 +
teab pinnakatete omadusi
 +
teab pinnakatete omadusi;
 
arvestab ergonoomika põhireegleid ning oskab neid töös rakendada;
 
arvestab ergonoomika põhireegleid ning oskab neid töös rakendada;
loeb skeeme, lihtsat kooste- ja ehitusjoonist;
+
loeb skeeme
joonestab jõukohast tehnilist joonist, vormistab ja esitleb joonist või skeemi.
+
loeb lihtsat koostejoonist; 
 +
loeb lihtsat ehitusjoonist;
 +
joonestab jõukohast tehnilist joonist;
 +
vormistab joonist või skeemi.
 +
|oppesisu=Tehnoloogia analüüsimine: positiivsed ja negatiivsed mõjud. Eetilised tõekspidamised tehnoloogiliste võimaluste rakendamisel. Ressursside säästlik tarbimine. Töömaailm ja töö planeerimine. Tooraine ja tootmine. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia. Tehnoloogilise maailma tulevikuperspektiivid.
 
}}
 
}}

Viimane redaktsioon: 2. veebruar 2021, kell 13:28


Tehnoloogiaõpetus: Disain ja joonestamine
Nimetus Tehnoloogiaõpetus
Maht
Ainevaldkond Tehnoloogia
Õppeaine Tehnoloogiaõpetus
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass
Seotud teemad Disain ja joonestamine (EstCORE:30247)

Õppeprotsess Tehnoloogiaõpetus

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Disain ja joonestamine (EstCORE:30247)

Õpiväljundid

  1. Planeerib ülesande
  2. Kavandab eseme
  3. Esitleb eset võimaluse korral IKT vahenditega
  4. Lahendab probleemülesandeid
  5. Teab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi
  6. Kasutab erinevaid esemete viimistlemise võimalusi
  7. Teab pinnakatete omadusi
  8. Teab pinnakatete omadusi
  9. Arvestab ergonoomika põhireegleid ning oskab neid töös rakendada
  10. loeb skeeme
  11. loeb lihtsat koostejoonist
  12. loeb lihtsat ehitusjoonist
  13. joonestab jõukohast tehnilist joonist
  14. vormistab joonist või skeemi.

Õppematerjal

Selle teemaga (Disain ja joonestamine (EstCORE:30247)) on seotud järgnev õppematerjal:

 AinevaldkondÕppeaineKooliaste
Pliiatsitopsi 3D modelleerimine (SketchUp) (E-koolikott:materjal:9936)TehnoloogiaTehnoloogiaõpetusIII kooliaste

Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

Tehnoloogia analüüsimine: positiivsed ja negatiivsed mõjud. Eetilised tõekspidamised tehnoloogiliste võimaluste rakendamisel. Ressursside säästlik tarbimine. Töömaailm ja töö planeerimine. Tooraine ja tootmine. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia. Tehnoloogilise maailma tulevikuperspektiivid.