Erinevus lehekülje "Muusika: Muusikaline liikumine" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
 
(ei näidata sama kasutaja 6 vahepealset redaktsiooni)
2. rida: 2. rida:
 
|nimetus=Muusika: Muusikaline liikumine
 
|nimetus=Muusika: Muusikaline liikumine
 
|seotudAinevaldkond=Kunstiained
 
|seotudAinevaldkond=Kunstiained
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
+
|seotudHaridusaste=Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|klass=7., 8., 9. klass
 
|klass=7., 8., 9. klass
|eesmark=arvestab liikumisel kaaslastega ning hindab enda ja teiste panust liikumisprotsessis;
+
|eesmark=osaleb meeleldi muusikalistes tegevustes ning kohalikus kultuurielus;
rakendab üksi ja rühmas  liikudes teadmisi muusikast ning väljendab  oma loomingulisi ideid;  
+
aktsepteerib muusika erinevaid avaldusvorme;
 +
oskab kuulata ennast ja kaaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides;
 
suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse;  
 
suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse;  
järgib autoriõigusi ning nendega kaasnevaid õigusi ja kohustusi
+
rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid;
omab ülevaadet  liikumisega seotud elukutsest, ametitest ja võimalustest  seda õppida;
+
leiab iseloomulikke jooni teiste maade rahvamuusikas ning toob eesti rahvamuusikaga võrreldes esile erinevad ja sarnased tunnused;
|seotudOpivaljund=Tunnetab ja rakendab liikudes muusika väljendusvahendeid;  
+
teab autoriõigusi ning nendega kaasnevaid õigusi ja kohustusi, huvitub muusikaalasest tegevusest ning väärtustab seda ja osaleb kohalikus kultuurielus;  
väljendab liikumisega muusika karakterit, sh erinevate maade rahvamuusikale iseloomulikke tunnuseid;
+
kasutab muusikalistes tegevustes infotehnoloogia vahendeid.
rakendab liikumisel muusikalist kirjaoskust.
+
|seotudOpivaljund=tunnetab ja rakendab liikudes muusika väljendusvahendeid;
 +
väljendab liikumise kaudu erinevate maade rahvamuusikale iseloomulikke karaktereid;
 +
rakendab liikumisel muusikalisi teadmisi ja oskusi
 +
|pohimoiste=improvisatsioon, karakter, rahvatants, loovtants, tempo, dünaamika, taktimõõt 2/4, taktimõõt ¾, taktimõõt 4/4, vahelduv taktimõõt, lihtvorm, liitvorm, rondovorm,
 
|oppesisu=Muusika tunnetamine ja väljendamine liikumise kaudu (dünaamika, taktimõõt, rütmid). Erinevate maade rahvamuusika karakteri väljendamine liikumise kaudu. Muusikalise kirjaoskuse rakendamine liikumisel.
 
|oppesisu=Muusika tunnetamine ja väljendamine liikumise kaudu (dünaamika, taktimõõt, rütmid). Erinevate maade rahvamuusika karakteri väljendamine liikumise kaudu. Muusikalise kirjaoskuse rakendamine liikumisel.
 +
|loiming=Kehaline kasvtus: keha asend, koordinatsioon, tantsuline liikumine, standardtantsud, ladina tantsud, eesti rahvatantsud;
 +
matemaatika: taktimõõt, rütmid ja pausid;
 
}}
 
}}

Viimane redaktsioon: 27. jaanuar 2021, kell 10:08


Muusika: Muusikaline liikumine
Nimetus Muusika: Muusikaline liikumine
Maht
Ainevaldkond Kunstiained
Õppeaine
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass 7.8.9. klass
Seotud teemad

Õppeprotsess Muusika: Muusikaline liikumine

Eesmärgid

osaleb meeleldi muusikalistes tegevustes ning kohalikus kultuurielus; aktsepteerib muusika erinevaid avaldusvorme; oskab kuulata ennast ja kaaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides; suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse; rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid; leiab iseloomulikke jooni teiste maade rahvamuusikas ning toob eesti rahvamuusikaga võrreldes esile erinevad ja sarnased tunnused; teab autoriõigusi ning nendega kaasnevaid õigusi ja kohustusi, huvitub muusikaalasest tegevusest ning väärtustab seda ja osaleb kohalikus kultuurielus; kasutab muusikalistes tegevustes infotehnoloogia vahendeid.

Põhimõisted

  1. improvisatsioon
  2. karakter
  3. rahvatants
  4. loovtants
  5. tempo
  6. dünaamika
  7. taktimõõt 2/4
  8. taktimõõt ¾
  9. taktimõõt 4/4
  10. vahelduv taktimõõt
  11. lihtvorm
  12. liitvorm
  13. rondovorm

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:


Õpiväljundid

  1. tunnetab ja rakendab liikudes muusika väljendusvahendeid
  2. väljendab liikumise kaudu erinevate maade rahvamuusikale iseloomulikke karaktereid
  3. rakendab liikumisel muusikalisi teadmisi ja oskusi

Õppematerjal

Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

Kehaline kasvtus: keha asend, koordinatsioon, tantsuline liikumine, standardtantsud, ladina tantsud, eesti rahvatantsud; matemaatika: taktimõõt, rütmid ja pausid;

Õppesisu

Muusika tunnetamine ja väljendamine liikumise kaudu (dünaamika, taktimõõt, rütmid). Erinevate maade rahvamuusika karakteri väljendamine liikumise kaudu. Muusikalise kirjaoskuse rakendamine liikumisel.

[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]