Erinevus lehekülje "Tehnoloogia: käsitöö organiseerimine" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
 
9. rida: 9. rida:
 
esitleb või eksponeerib oma tööd;  
 
esitleb või eksponeerib oma tööd;  
 
täidab iseseisvalt endale võetud ülesandeid;         
 
täidab iseseisvalt endale võetud ülesandeid;         
täidab koos teistega endale võetud ülesandeid
+
täidab koos teistega endale võetud ülesandeid;
 
planeerib tööd ajaliselt;  
 
planeerib tööd ajaliselt;  
 
analüüsib enda loomingulisi võimeid;   
 
analüüsib enda loomingulisi võimeid;   
 
analüüsib enda tehnoloogilisi võimeid;   
 
analüüsib enda tehnoloogilisi võimeid;   
 
teeb valikuid edasisteks õpinguteks ja hobideks;
 
teeb valikuid edasisteks õpinguteks ja hobideks;
 +
|oppesisu=Käsitöötehnikate ja tekstiilitööstuse areng ning seda mõjutanud tegurid ajaloos. Nüüdisaegsed tehnoloogilised võimalused ning uudsed võtted rõivaste ja tarbeesemete valmistamisel. Õmblemise ja käsitööga seotud elukutsed ning võimalused ettevõtluseks. Töövahendite ja tehnoloogia valik olenevalt materjalist ja valmistatavast esemest. Töö planeerimine üksi ja rühmas töötades. Vajaliku teabe hankimine tänapäeva teabelevist, selle analüüs ja kasutamine. Elektriliste töövahenditega töötamine ja nende hooldamine kasutusjuhendi järgi. Oma töö ja selle tulemuse analüüsimine ning hindamine. Töö esitlemine, võimaluse korral näituse kujundamine ning virtuaalkeskkonna kasutamine töö eksponeerimiseks.
 
}}
 
}}

Viimane redaktsioon: 29. jaanuar 2021, kell 13:47


Tehnoloogia: käsitöö organiseerimine
Nimetus Käsitöö
Maht
Ainevaldkond Tehnoloogia
Õppeaine Käsitöö
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste III kooliaste
Klass
Seotud teemad Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239)

Õppeprotsess Käsitöö

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239)

Õpiväljundid

  1. otsib ülesandeid täites abi nüüdisaegsest teabelevist
  2. esitleb või eksponeerib oma tööd
  3. täidab iseseisvalt endale võetud ülesandeid
  4. täidab koos teistega endale võetud ülesandeid
  5. planeerib tööd ajaliselt
  6. analüüsib enda loomingulisi võimeid
  7. analüüsib enda tehnoloogilisi võimeid
  8. teeb valikuid edasisteks õpinguteks ja hobideks

Õppematerjal

Selle teemaga (Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239)) on seotud järgnev õppematerjal:

 AinevaldkondÕppeaineKooliaste
Hindamismudel Põll (E-koolikott:materjal:6207)TehnoloogiaKäsitööI kooliaste
II kooliaste
III kooliaste
Jõululatern (E-koolikott:materjal:4542)TehnoloogiaKäsitööII kooliaste
III kooliaste
Gümnaasium
Kinda kudumine - hindamismudel (E-koolikott:materjal:2306)TehnoloogiaKäsitööII kooliaste
III kooliaste
Loomeprotsess tikkimises (E-koolikott:materjal:3548)TehnoloogiaKäsitööII kooliaste
III kooliaste
Loovtöö: masintikand (E-koolikott:materjal:4810)TehnoloogiaKäsitööII kooliaste
III kooliaste
Naharibale heegeldatud käevõru (E-koolikott:materjal:4837)TehnoloogiaTööõpetus
Käsitöö
I kooliaste
II kooliaste
Polümeersavist südame meisterdamine (E-koolikott:materjal:2586)Tehnoloogia
Sotsiaalained
Kunstiained
Inimeseõpetus
Kunst
Käsitöö
Alusharidus
I kooliaste
II kooliaste
III kooliaste
Gümnaasium
Tutimütsi kudumine algajale (E-koolikott:materjal:7263)TehnoloogiaKäsitööII kooliaste
III kooliaste
Gümnaasium

Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

Käsitöötehnikate ja tekstiilitööstuse areng ning seda mõjutanud tegurid ajaloos. Nüüdisaegsed tehnoloogilised võimalused ning uudsed võtted rõivaste ja tarbeesemete valmistamisel. Õmblemise ja käsitööga seotud elukutsed ning võimalused ettevõtluseks. Töövahendite ja tehnoloogia valik olenevalt materjalist ja valmistatavast esemest. Töö planeerimine üksi ja rühmas töötades. Vajaliku teabe hankimine tänapäeva teabelevist, selle analüüs ja kasutamine. Elektriliste töövahenditega töötamine ja nende hooldamine kasutusjuhendi järgi. Oma töö ja selle tulemuse analüüsimine ning hindamine. Töö esitlemine, võimaluse korral näituse kujundamine ning virtuaalkeskkonna kasutamine töö eksponeerimiseks.