Erinevus lehekülje "Tehnoloogia: käsitöö organiseerimine" redaktsioonide vahel
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Käsitöö |seotudAinevaldkond=Tehnoloogia |seotudOppeaine=Käsitöö |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=III kooliaste |seotudTeema=Käs...') |
|||
(ei näidata ühe teise kasutaja üht vahepealset redaktsiooni) | |||
7. rida: | 7. rida: | ||
|seotudTeema=Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239) | |seotudTeema=Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239) | ||
|seotudOpivaljund=otsib ülesandeid täites abi nüüdisaegsest teabelevist; | |seotudOpivaljund=otsib ülesandeid täites abi nüüdisaegsest teabelevist; | ||
− | esitleb või eksponeerib oma tööd; | + | esitleb või eksponeerib oma tööd; |
− | täidab iseseisvalt | + | täidab iseseisvalt endale võetud ülesandeid; |
− | analüüsib enda loomingulisi | + | täidab koos teistega endale võetud ülesandeid; |
+ | planeerib tööd ajaliselt; | ||
+ | analüüsib enda loomingulisi võimeid; | ||
+ | analüüsib enda tehnoloogilisi võimeid; | ||
+ | teeb valikuid edasisteks õpinguteks ja hobideks; | ||
+ | |oppesisu=Käsitöötehnikate ja tekstiilitööstuse areng ning seda mõjutanud tegurid ajaloos. Nüüdisaegsed tehnoloogilised võimalused ning uudsed võtted rõivaste ja tarbeesemete valmistamisel. Õmblemise ja käsitööga seotud elukutsed ning võimalused ettevõtluseks. Töövahendite ja tehnoloogia valik olenevalt materjalist ja valmistatavast esemest. Töö planeerimine üksi ja rühmas töötades. Vajaliku teabe hankimine tänapäeva teabelevist, selle analüüs ja kasutamine. Elektriliste töövahenditega töötamine ja nende hooldamine kasutusjuhendi järgi. Oma töö ja selle tulemuse analüüsimine ning hindamine. Töö esitlemine, võimaluse korral näituse kujundamine ning virtuaalkeskkonna kasutamine töö eksponeerimiseks. | ||
}} | }} |
Viimane redaktsioon: 29. jaanuar 2021, kell 13:47
Tehnoloogia: käsitöö organiseerimine | |
---|---|
Nimetus | Käsitöö |
Maht | |
Ainevaldkond | Tehnoloogia |
Õppeaine | Käsitöö |
Haridusaste | Põhiharidus |
Kooliaste | III kooliaste |
Klass | |
Seotud teemad | Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239) |
Sisukord
Õppeprotsess Käsitöö
Eesmärgid
{{{eesmark}}}
Põhimõisted
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- otsib ülesandeid täites abi nüüdisaegsest teabelevist
- esitleb või eksponeerib oma tööd
- täidab iseseisvalt endale võetud ülesandeid
- täidab koos teistega endale võetud ülesandeid
- planeerib tööd ajaliselt
- analüüsib enda loomingulisi võimeid
- analüüsib enda tehnoloogilisi võimeid
- teeb valikuid edasisteks õpinguteks ja hobideks
Õppematerjal
Selle teemaga (Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239)) on seotud järgnev õppematerjal:
Ainevaldkond | Õppeaine | Kooliaste | |
---|---|---|---|
Hindamismudel Põll (E-koolikott:materjal:6207) | Tehnoloogia | Käsitöö | I kooliaste II kooliaste III kooliaste |
Jõululatern (E-koolikott:materjal:4542) | Tehnoloogia | Käsitöö | II kooliaste III kooliaste Gümnaasium |
Kinda kudumine - hindamismudel (E-koolikott:materjal:2306) | Tehnoloogia | Käsitöö | II kooliaste III kooliaste |
Loomeprotsess tikkimises (E-koolikott:materjal:3548) | Tehnoloogia | Käsitöö | II kooliaste III kooliaste |
Loovtöö: masintikand (E-koolikott:materjal:4810) | Tehnoloogia | Käsitöö | II kooliaste III kooliaste |
Naharibale heegeldatud käevõru (E-koolikott:materjal:4837) | Tehnoloogia | Tööõpetus Käsitöö | I kooliaste II kooliaste |
Polümeersavist südame meisterdamine (E-koolikott:materjal:2586) | Tehnoloogia Sotsiaalained Kunstiained | Inimeseõpetus Kunst Käsitöö | Alusharidus I kooliaste II kooliaste III kooliaste Gümnaasium |
Tutimütsi kudumine algajale (E-koolikott:materjal:7263) | Tehnoloogia | Käsitöö | II kooliaste III kooliaste Gümnaasium |
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
{{{loiming}}}
Õppesisu
Käsitöötehnikate ja tekstiilitööstuse areng ning seda mõjutanud tegurid ajaloos. Nüüdisaegsed tehnoloogilised võimalused ning uudsed võtted rõivaste ja tarbeesemete valmistamisel. Õmblemise ja käsitööga seotud elukutsed ning võimalused ettevõtluseks. Töövahendite ja tehnoloogia valik olenevalt materjalist ja valmistatavast esemest. Töö planeerimine üksi ja rühmas töötades. Vajaliku teabe hankimine tänapäeva teabelevist, selle analüüs ja kasutamine. Elektriliste töövahenditega töötamine ja nende hooldamine kasutusjuhendi järgi. Oma töö ja selle tulemuse analüüsimine ning hindamine. Töö esitlemine, võimaluse korral näituse kujundamine ning virtuaalkeskkonna kasutamine töö eksponeerimiseks.