Erinevus lehekülje "Tehnoloogia: Käsitöö" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
5. rida: 5. rida:
 
|seotudHaridusaste=Põhiharidus, Põhiharidus
 
|seotudHaridusaste=Põhiharidus, Põhiharidus
 
|kooliaste=III kooliaste
 
|kooliaste=III kooliaste
|seotudTeema=Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239)
+
|seotudTeema=Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239)
 
|seotudOpivaljund=uurib töö kavandamiseks erinevaid kirjalikke ja digitaalseid teabeallikaid;
 
|seotudOpivaljund=uurib töö kavandamiseks erinevaid kirjalikke ja digitaalseid teabeallikaid;
 
kasutab teavet oma tööde kavandamisel;  
 
kasutab teavet oma tööde kavandamisel;  

Redaktsioon: 29. jaanuar 2021, kell 10:23


Tehnoloogia: Käsitöö
Nimetus Käsitöö
Maht
Ainevaldkond Tehnoloogia
Õppeaine Käsitöö
Haridusaste Põhiharidus, PõhiharidusProperty "Haridus:seotudHaridusaste" (as page type) with input value "Põhiharidus, Põhiharidus" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.
Kooliaste III kooliaste
Klass
Seotud teemad Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239)

Õppeprotsess Käsitöö

Eesmärgid

{{{eesmark}}}

Põhimõisted

  1. disain
  2. värvusõpetus
  3. rahvakunst
  4. rahvuslik muster
  5. detail
  6. skeem
  7. ideekavand
  8. kompositsioon
  9. tekstiil
  10. ornamentika
  11. sümbol
  12. rahvarõivad
  13. etnograafia
  14. kangasteljed
  15. trikotaaž
  16. tekstiilkiudained
  17. looduslikud kiudained
  18. keemilised kiudained
  19. muster
  20. tikand
  21. aksessuaar
  22. sketš
  23. kuldlõige
  24. mood
  25. mannekeen
  26. kollaaž

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239)

Õpiväljundid

  1. uurib töö kavandamiseks erinevaid kirjalikke ja digitaalseid teabeallikaid
  2. kasutab teavet oma tööde kavandamisel
  3. kasutab teavet ülesannete lahendamisel
  4. rakendab teavet uute töövõtete ja tehnikate õppimisel
  5. kavandab meeskonnatööd
  6. mõtleb välja, kuidas oma esemeid parimal viisil eksponeerida
  7. valmistab reklaami (sildid, kuulutuse, tutvustava teksti jne
  8. korraldab näituse ja/või moedemonstratsiooni avamise
  9. esitleb ja/või eksponeerib oma tööd
  10. analüüsib ja annab hinnangu oma lõpetatud tegevusele
  11. võrdleb valminud eset kavandiga
  12. loob rühmatööna mõttekaardi tehnoloogia valdkonna erialade ametitest
  13. loob rühmatööna mõttekaardi tehnoloogia valdkonna elukutsetest

võrdleb tehnoloogia valdkonna edasiõppimisvõimalusiProperty "Haridus:seotudOpivaljund" (as page type) with input value "loob rühmatööna mõttekaardi tehnoloogia valdkonna elukutsetest</br>võrdleb tehnoloogia valdkonna edasiõppimisvõimalusi" contains invalid characters or is incomplete and therefore can cause unexpected results during a query or annotation process.

Õppematerjal

Selle teemaga (Käsitöö organiseerimine (EstCORE:30239)) on seotud järgnev õppematerjal:

 AinevaldkondÕppeaineKooliaste
Hindamismudel Põll (E-koolikott:materjal:6207)TehnoloogiaKäsitööI kooliaste
II kooliaste
III kooliaste
Jõululatern (E-koolikott:materjal:4542)TehnoloogiaKäsitööII kooliaste
III kooliaste
Gümnaasium
Kinda kudumine - hindamismudel (E-koolikott:materjal:2306)TehnoloogiaKäsitööII kooliaste
III kooliaste
Loomeprotsess tikkimises (E-koolikott:materjal:3548)TehnoloogiaKäsitööII kooliaste
III kooliaste
Loovtöö: masintikand (E-koolikott:materjal:4810)TehnoloogiaKäsitööII kooliaste
III kooliaste
Naharibale heegeldatud käevõru (E-koolikott:materjal:4837)TehnoloogiaTööõpetus
Käsitöö
I kooliaste
II kooliaste
Polümeersavist südame meisterdamine (E-koolikott:materjal:2586)Tehnoloogia
Sotsiaalained
Kunstiained
Inimeseõpetus
Kunst
Käsitöö
Alusharidus
I kooliaste
II kooliaste
III kooliaste
Gümnaasium
Tutimütsi kudumine algajale (E-koolikott:materjal:7263)TehnoloogiaKäsitööII kooliaste
III kooliaste
Gümnaasium

Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

{{{oppesisu}}}