Erinevus lehekülje "Muusika: Muusikaline liikumine" redaktsioonide vahel
| 2. rida: | 2. rida: | ||
|nimetus=Muusika: Muusikaline liikumine | |nimetus=Muusika: Muusikaline liikumine | ||
|seotudAinevaldkond=Kunstiained | |seotudAinevaldkond=Kunstiained | ||
| − | |seotudHaridusaste=P& | + | |seotudHaridusaste=Põhiharidus |
|kooliaste=III kooliaste | |kooliaste=III kooliaste | ||
|klass=7., 8., 9. klass | |klass=7., 8., 9. klass | ||
| − | |eesmark=hindab enda ja teiste panust | + | |eesmark=osaleb meeleldi muusikalistes tegevustes ning kohalikus kultuurielus; |
| − | rakendab üksi ja rühmas | + | aktsepteerib muusika erinevaid avaldusvorme; |
| − | + | oskab kuulata ennast ja kaaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides; | |
| − | + | suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse; | |
| + | rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid; | ||
| + | leiab iseloomulikke jooni teiste maade rahvamuusikas ning toob eesti rahvamuusikaga võrreldes esile erinevad ja sarnased tunnused; | ||
| + | teab autoriõigusi ning nendega kaasnevaid õigusi ja kohustusi, huvitub muusikaalasest tegevusest ning väärtustab seda ja osaleb kohalikus kultuurielus; | ||
| + | kasutab muusikalistes tegevustes infotehnoloogia vahendeid. | ||
|seotudOpivaljund=tunnetab ja rakendab liikudes muusika väljendusvahendeid; | |seotudOpivaljund=tunnetab ja rakendab liikudes muusika väljendusvahendeid; | ||
väljendab liikumise kaudu erinevate maade rahvamuusikale iseloomulikke karaktereid; | väljendab liikumise kaudu erinevate maade rahvamuusikale iseloomulikke karaktereid; | ||
Redaktsioon: 28. detsember 2020, kell 11:49
| Muusika: Muusikaline liikumine | |
|---|---|
| Nimetus | Muusika: Muusikaline liikumine |
| Maht | |
| Ainevaldkond | Kunstiained |
| Õppeaine | |
| Haridusaste | Põhiharidus |
| Kooliaste | III kooliaste |
| Klass | 7.8.9. klass |
| Seotud teemad | |
Sisukord
Õppeprotsess Muusika: Muusikaline liikumine
Eesmärgid
osaleb meeleldi muusikalistes tegevustes ning kohalikus kultuurielus; aktsepteerib muusika erinevaid avaldusvorme; oskab kuulata ennast ja kaaslasi ning hindab enda ja teiste panust koos musitseerides; suhtub kohusetundlikult endale võetud ülesannetesse; rakendab üksi ja rühmas musitseerides teadmisi muusikast ning väljendab erinevates muusikalistes tegevustes oma loomingulisi ideid; leiab iseloomulikke jooni teiste maade rahvamuusikas ning toob eesti rahvamuusikaga võrreldes esile erinevad ja sarnased tunnused; teab autoriõigusi ning nendega kaasnevaid õigusi ja kohustusi, huvitub muusikaalasest tegevusest ning väärtustab seda ja osaleb kohalikus kultuurielus; kasutab muusikalistes tegevustes infotehnoloogia vahendeid.
Põhimõisted
- improvisatsioon
- karakter
- rahvatants
- loovtants
- tempo
- dünaamika
- taktimõõt 2/4
- taktimõõt ¾
- taktimõõt 4/4
- vahelduv taktimõõt
- muusikaline vorm AB
- muusikaline vorm ABA
- rondovorm
Seotud teemad
Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:
Õpiväljundid
- tunnetab ja rakendab liikudes muusika väljendusvahendeid
- väljendab liikumise kaudu erinevate maade rahvamuusikale iseloomulikke karaktereid
- rakendab liikumisel muusikalisi teadmisi ja oskusi
Õppematerjal
Selle teemaga ({{{seotudTeema}}}) on seotud järgnev õppematerjal:
Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}
Ülesanded ja harjutused
{{{ulesanne}}}
Metoodika
{{{metoodika}}}
Eeldused
{{{eeldus}}}
Õppevahendid
{{{oppevara}}}
Praktilised tööd
{{{praktika}}}
Lõiming
Kehaline kasvtus: keha asend, koordinatsioon, tantsuline liikumine, standardtantsud, ladina tantsud, eesti rahvatantsud; matemaatika: taktimõõt, rütmid ja pausid;
Õppesisu
Muusika tunnetamine ja väljendamine liikumise kaudu (dünaamika, taktimõõt, rütmid). Erinevate maade rahvamuusika karakteri väljendamine liikumise kaudu. Muusikalise kirjaoskuse rakendamine liikumisel.
[[Category:{{{seotudOppeaine}}}]]
