Erinevus lehekülje "Programmeerimine II @ Tallinna Polütehnikum" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
 
(ei näidata sama kasutaja üht vahepealset redaktsiooni)
1. rida: 1. rida:
 
{{OppekavaMoodul
 
{{OppekavaMoodul
 
  | nimetus = Programmeerimine II  
 
  | nimetus = Programmeerimine II  
  | oppekava = Tarkvaraarendaja (210137)
+
  | oppekava = Tarkvaraarendaja @ Tallinna Polütehnikum (210137)
  | maht_ekap = 15
+
  | maht = 15
 
  | eeldus = Programmeerimise alused
 
  | eeldus = Programmeerimise alused
 
  | seotudOpivaljund = Teab objektorienteeritud programmeerimise põhimõtteid ja –mõisteid* Tunneb enamlevinud programmeerimismustreid* Kasutab rakenduste koostamisel matemaatika- ja loogikafunktsioone* Kasutab parimate praktikate kohaselt ORM (Object-Relational Mapping) vahendeid* Mõistab ühiktestide olemust ning nende kasutamisvõimalusi* Kasutab testides mock-klasse* Kasutab korrektselt kokkulepitud koodistandardit* Loob suurema keerukusastmega rakendusi, kasutades ka matemaatiliselt ja loogiliselt keerukamaid algoritme ja rakenduse osiseid* Dokumenteerib loodud rakendused inglise keeles
 
  | seotudOpivaljund = Teab objektorienteeritud programmeerimise põhimõtteid ja –mõisteid* Tunneb enamlevinud programmeerimismustreid* Kasutab rakenduste koostamisel matemaatika- ja loogikafunktsioone* Kasutab parimate praktikate kohaselt ORM (Object-Relational Mapping) vahendeid* Mõistab ühiktestide olemust ning nende kasutamisvõimalusi* Kasutab testides mock-klasse* Kasutab korrektselt kokkulepitud koodistandardit* Loob suurema keerukusastmega rakendusi, kasutades ka matemaatiliselt ja loogiliselt keerukamaid algoritme ja rakenduse osiseid* Dokumenteerib loodud rakendused inglise keeles
 
  |eesmark=Õpetusega taotletakse, et õppija tunneb objektorienteeritud programmeerimist, suudab luua keerukamaid rakendusi ja rakendada nende loomisel programmeerimismustreid.
 
  |eesmark=Õpetusega taotletakse, et õppija tunneb objektorienteeritud programmeerimist, suudab luua keerukamaid rakendusi ja rakendada nende loomisel programmeerimismustreid.
 
}}
 
}}

Viimane redaktsioon: 11. november 2021, kell 01:22