Erinevus lehekülje "Kunst: Teadmised visuaalkultuurist (II KA))" redaktsioonide vahel

Allikas: oppekava.edu.ee
(Uus lehekülg: '{{Oppeprotsess |nimetus=Kunst |seotudAinevaldkond=Kunstiained |seotudOppeaine=Kunst |seotudHaridusaste=Põhiharidus |kooliaste=II kooliaste |seotudTeema=Teadmised visuaalku...')
 
 
10. rida: 10. rida:
 
mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
 
mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
 
näeb loodust ja keskkonda säästva tarbimise võimalusi.
 
näeb loodust ja keskkonda säästva tarbimise võimalusi.
|seotudOpivaljund=teab eesti kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, uurib ja võrdleb kunstiteoseid;
+
|seotudOpivaljund=teab eesti kunstiobjekte;
arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle, tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid;
+
teab eesti kultuuriobjeke;
 +
teab eesti kunstnikke;
 +
tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid;
 
oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot;
 
oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot;
arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses ja virtuaalses keskkonnas, analüüsib oma eagrupile mõeldud visuaalse meedia sõnumeid;
+
arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses ja virtuaalses keskkonnas;
 
tegutseb eetiliselt ja ohutult nii päris kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades.
 
tegutseb eetiliselt ja ohutult nii päris kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades.
 
|pohimoiste=maal, joonistus, graafika, kollaaž, skulptuur, installatsioon, galerii, traditsioon, rahvakunst, disain, arhitektuur, meedia, reklaam, digitaalne kunst, foto, video, animatsioon
 
|pohimoiste=maal, joonistus, graafika, kollaaž, skulptuur, installatsioon, galerii, traditsioon, rahvakunst, disain, arhitektuur, meedia, reklaam, digitaalne kunst, foto, video, animatsioon
|oppesisu=Värvusõpetus. Maali, joonistuse, graafika, kollaaži, skulptuuri, installatsiooni jne tehnikad ning töövõtted.
+
|oppesisu=Sõnumite ja emotsioonide edastamise võtted ning vahendid muistsetest aegadest tänapäevani.
Sõnumite ja emotsioonide edastamise võtted ning vahendid muistsetest aegadest tänapäevani.
 
 
Kunstiteose sisulised ja vormilised elemendid, konkreetne ja abstraktne kunstis.
 
Kunstiteose sisulised ja vormilised elemendid, konkreetne ja abstraktne kunstis.
 
Erinevad mineviku ja nüüdiskunsti teosed lähiümbruses, Eestis ja maailmas, näited õpetaja valikul.
 
Erinevad mineviku ja nüüdiskunsti teosed lähiümbruses, Eestis ja maailmas, näited õpetaja valikul.
Kunstiteoste analüüs. Muuseumide ja galeriide funktsioonid.
+
Kunstiteoste analüüs. Muuseumide ja galeriide funktsioonid. Märkide ja sümbolite kasutamine meedias ja reklaamis. Virtuaalsetes kunsti- ja meediakeskkondades tegutsemise eetika ja ohutus.
Vormi ja funktsiooni seos, traditsioon ja uuenduslikkus disainis. Eesti rahvakunst ja ehituskultuur.
 
Piltide, teksti, heli ja liikumise koosmõju. Märkide ja sümbolite kasutamine meedias ja reklaamis.
 
Virtuaalsetes kunsti- ja meediakeskkondades tegutsemise eetika ja ohutus.  Digitaalse kunsti töövahendite kasutamine (nt foto, video, digitaalgraafika, animatsioon).
 
 
}}
 
}}

Viimane redaktsioon: 17. juuni 2021, kell 13:03


Kunst: Teadmised visuaalkultuurist (II KA))
Nimetus Kunst
Maht
Ainevaldkond Kunstiained
Õppeaine Kunst
Haridusaste Põhiharidus
Kooliaste II kooliaste
Klass
Seotud teemad Teadmised visuaalkultuurist (EIS:knst:visuaal)

Õppeprotsess Kunst

Eesmärgid

on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes; tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu; mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust; näeb loodust ja keskkonda säästva tarbimise võimalusi.

Põhimõisted

  1. maal
  2. joonistus
  3. graafika
  4. kollaaž
  5. skulptuur
  6. installatsioon
  7. galerii
  8. traditsioon
  9. rahvakunst
  10. disain
  11. arhitektuur
  12. meedia
  13. reklaam
  14. digitaalne kunst
  15. foto
  16. video
  17. animatsioon

Seotud teemad

Selle õppeprotsessiga on seotud järgnevad teemad:

  1. Teadmised visuaalkultuurist (EIS:knst:visuaal)

Õpiväljundid

  1. Teab eesti kunstiobjekte
  2. Teab eesti kultuuriobjeke
  3. Teab eesti kunstnikke
  4. Tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid
  5. oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot
  6. Arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses ja virtuaalses keskkonnas
  7. Tegutseb eetiliselt ja ohutult nii päris kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades.

Õppematerjal

Selle teemaga (Teadmised visuaalkultuurist (EIS:knst:visuaal)) on seotud järgnev õppematerjal:


Muu õppematerjal: {{{oppematerjal}}}

Ülesanded ja harjutused

{{{ulesanne}}}

Metoodika

{{{metoodika}}}

Eeldused

{{{eeldus}}}

Õppevahendid

{{{oppevara}}}

Praktilised tööd

{{{praktika}}}

Lõiming

{{{loiming}}}

Õppesisu

Sõnumite ja emotsioonide edastamise võtted ning vahendid muistsetest aegadest tänapäevani. Kunstiteose sisulised ja vormilised elemendid, konkreetne ja abstraktne kunstis. Erinevad mineviku ja nüüdiskunsti teosed lähiümbruses, Eestis ja maailmas, näited õpetaja valikul. Kunstiteoste analüüs. Muuseumide ja galeriide funktsioonid. Märkide ja sümbolite kasutamine meedias ja reklaamis. Virtuaalsetes kunsti- ja meediakeskkondades tegutsemise eetika ja ohutus.